مرجع خبری پرسپولیس: بدنساز تيم پرسپوليس گفت: بازيكنان در شرايط مطلوبي به سرمي‌برند و مشكل بدني ندارند.

 

محمد مولايي درباره شرايط بدني بازيكنان پرسپوليس در اردوي آنتالياي تركيه عنوان كرد: در اين اردو در شرايط مسابقه قرار داشتيم و كار بدني زيادي انجام نداديم. با اين حال يكي از اهداف ما اين بود كه بچه ها را از نظر بدني در شرايط ايده‌آل حفظ كنيم.

 

وي درباره سطح آمادگي بازيكنان پرسپوليس اظهار داشت: بازيكنان آمادگي مناسبي داشتند چراكه اگر غير از اين بود نمي‌توانستيم دو بازي خوب مقابل اينتراخت فرانكفورت و آنتاليا اسپورت انجام دهيم.

بدنساز پرسپوليس درباره مشكل بدني بازيكنان در نيم فصل اول تأكيد كرد:

 

در نيم فصل اول در بعضي مسابقات فراز و نشيب زيادي داشتيم و نمي‌توان گفت كه مطلقا خوب بوديم.
مولايي يادآور شد: انتقادات از زماني شروع شد كه در چند مسابقه از دقيقه نود به بعد گل خورديم اما من ثابت مي‌كنم كه به جز يك مسابقه در ديگر ديدارها مشكلي از نظر بدني نداشتيم.

وي در ادامه گفت: در بازي با استقلال در شرايطي بعد از دقيقه 90 گل خورديم كه به گواه همه فقط يك توپ از نيمه زمين ما رد شد و همان توپ هم گل شد. در ديدار برابر ملوان در دقيقه 86 گل خورديم و اين در حالي بود كه قبل از آن خداداد افشاريان دو پنالتي را براي ما نگرفت.

بدنساز تيم پرسپوليس گفت: در ديدار با نفت محمودآباد نيز 5 بر صفر جلو بوديم و در دقيقه آخر نورمحمدي براي انجام بازي جوانمردانه ايستاد اما بازيكنان حريف توپ را وارد دروازه ما كردند.  تنها در ديدار با پاس كه خوب هم بازي نكرديم، قبول دارم كه بد بوديم.

وي درباره علت اين موضوع اظهار داشت: خيلي موارد مي‌تواند دخيل باشد بايد ببينيم كه در هفته‌اي كه تمرين كرديم شرايط استراحت، خواب و تغذيه بازيكنان چطور بوده است. شايد هم تمرينات در آن مقطع مناسب نبود.

وي گفت: تا شروع نيم فصل دوم زمان داريم و علت اين موضوع را بررسي خواهيم كرد. در نيم فصل دوم چون بازيها فشرده تر برگزار مي‌شود كار ما هم دشوارتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)