پرسپولیس نیوز : مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گرما و شرجی بودن هوای آنتالیا مناسب کار ما نبود. محل فعلی از هر نظر برای کار ما مفید است و ارتفاع، رطوبت و دمای آن با خواسته ما سازگار بود.

محمد رضا مولایی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: با توجه به مطالعه و تحقیقی که صورت گرفته بود، یکی از بهترین محل‌ها برای برپایی این مرحله اردو انتخاب شده است. البته درباره ارتفاع این منطقه بحث‌هایی پیش آمد که باعث شد یک بار دیگر موضوع را بررسی کنیم و محل برپایی اردو بین 76 تا 96 متر ارتفاع دارد.

وی ادامه داد: در مقام مقایسه، این منطقه را می‌توانیم با رامسر مقایسه کنیم. در رامسر در کنار دریا ارتفاع زیر صفر را داریم. بعد ارتفاع کم کم زیاد می‌شود و بعد در کوه ارتفاع زیاد می‌شود. بستگی دارد شما کجا حضور داشته باشید. این منطقه در ترکیه هم یک منطقه جنگلی است. البته نسبت به رامسر خنک‌تر است و رطوبت کمتری دارد که برای ما از هر جهت شرایط مطلوبی را فراهم می‌آورد.

مربی بدنساز پرسپولیس درباره دلیل حذف برنامه اردو در آنتالیا خاطرنشان کرد: موج گرمای شدیدی در آنتالیا وجود دارد. در بررسی چند روزه متوجه شدیم دمای هوا تا 40 درجه بالا می‌رود و رطوبت هم به 75 درصد می‌رسد و در مقام مقایسه، کیش شرایط بهتری داشت اما این منطقه‌ای که اکنون اردو داریم، این مشکلات را ندارد و اصولا منطقه‌ای است که برای این منظور در نظر گرفته شده و تمام تیم می‌تواند روی کار تمرکز کامل داشته باشد.

مولایی در پایان افزود: در اینجا در کنار برنامه‌های تاکتیکی و بازی‌های دوستانه، در بخش بدنسازی روی کارهای سرعتی و پلی‌متریک کار می‌کنیم و در بازگشت به تهران دیگر فشار برداشته خواهد شد تا بدن‌ها کم کم رها شده و برای شروع لیگ آماده شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)