مربی بدنساز سابق پرسپولیس گفت: من همان بدنسازی هستم که پارسال همه از کارم در پرسپولیس تعریف می کردند.

محمدرضا مولایی در واکنش به صحبتهای حمید درخشان پس از بازی با راه آهن که گفته بود بازیکنان 50 دقیقه ای را تبدیل به 120 دقیقه ای کرده است، اظهار داشت: من همان بدنسازی هستم که سال گذشته در پرسپولیس بودم و همه از کارم تعریف می کردند. حتی خیلی ها یکی از دلایل خوب بازی کردن پرسپولیس سال گذشته را بحث بدنی می دانستند. کارنامه من مشخص است و در تیمهای مختلفی کار کردم، پس هیچ کس نمی تواند عملکرد مرا زیر سوال ببرد. 4 سال قبل با دایی در پرسپولیس در جام حذفی 4 بازی 120 دقیقه ای پشت سر هم داشتیم که در همه آنها پیروز شدیم.
وی ادامه داد: این پرسپولیس همان تیمی است که هفته گذشته به سایپا باخت و سرمربی اش از وضعیت بدنی بازیکنان انتقاد کرد. چطور یک هفته ای آقای درخشان معجزه کرده و بازیکنان از 50 دقیقه ای به 120 دقیقه ای تبدیل شدند؟ به نظرم بحث بدنسازی به یک راه فرار برای مربیان تبدیل شده است. در واقع اگر پرسپولیس در پنالتی ها می باخت، دیگر درخشان از اینطور صحبتها مطرح نمی کرد. البته بازهم شک نکنید که اگر پرسپولیس در بازی بعدی ببازد، درخشان بازهم این صحبتها را به میان می آورد.
بدنساز سابق پرسپولیس در پایان در رابطه با صحبتهای مایلی کهن مبنی بر استفاده دایی از رمال ها گفت: من 5 سال است که کنار دایی بودم و چنین مسائلی را به هیچ وجه ندیدم. همه در تصاویر تلویزیونی دیده اند که دایی همیشه ذکر ائمه را می گوید و از اینطور صحبتها اصلا در مورد درست نیست. در واقع تنها چیزی که مالیات ندارد، حرف زدن است و برخی دوستان بیکار دائما در مورد این و آن صحبت می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)