مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان پرسپوليس قبل و بعد از اردوي كيش تست دادند تا علي دايي بداند زحماتي كه او و همكارانش در گرماي شديد و شرجي جزيره مرجاني كشيده‌اند چقدر در بهبود شرايط جسماني شاگردانش تاثير داشته است.

 

محمدرضا مولايي بدنساز پرسپوليس با خرسندي از نتايج تست اخير و مقايسه‌اش با تست قبلي مي‌گويد: «بچه‌هاي ما 85 تا 90 درصد پيشرفت داشتند. آن 5-4 نفري هم كه ركوردهاي پايين‌تري بر جاي گذاشتند معادل تست قبلي كار كردند. البته سه نفر هم طبق قول و قرارشان با هم دويدند (!) وگرنه مشكل خاصي وجود نداشت.»

مولايي درباره نتايج تست چربي بازيكنان هم مي‌گويد: «تقريبا همه بازيكنان ميزان چربي كمتري داشتند و به خاطر بالا رفتن حجم عضلاني‌شان حدود يك تا 5/1 كيلوگرم به وزن‌شان اضافه شده بود.»

 

بدنساز پرسپوليس در پايان ضمن رضايت از نتايج تست اخير مي‌گويد: «خوشبختانه با استراحت و تغذيه خوب نتايج خوبي گرفتيم. البته اين تست‌گيري را دوباره و تا پايان فصل ادامه خواهيم داد و نوبت بعدي تست در تعطيلات نيم‌فصل خواهد بود.»

نگاهي به نتايج تست پرسپوليسي‌ها نشان مي‌دهد 13 بازيكن اين تيم بعد از اردوي كيش ركورد بهتري بر جاي گذاشته‌اند. 6 بازيكن هم با افت ركورد مواجه شده‌اند كه البته سه نفرشان طبق آنچه مولايي گفت زياد متفاوت نيست و به خاطر قول و قرار عجيب‌شان در ثبت ركورد افت كردند. اين سه نفر مازيار زارع، شيث رضايي و عليرضا نورمحمدي هستند كه فقط يك ثانيه افت زمان داشته‌اند و شايد اگر بين خودشان قرار نمي‌گذاشتند كه با هم شروع كنند و با هم تمام كنند با تشرهاي علي دايي و تمرين اضافه جريمه نمي‌شدند.

به غير از اينها محمد پروين هم 2 ثانيه افت ركورد داشته اما از افت عجيب مجتبي زارع نمي‌توان به راحتي گذشت. زارع با افت 14 ثانيه‌اي ثابت كرد فشار تمرين‌هاي كيش روي او اثر منفي گذاشته است. سعيد حلافي هم با 6 ثانيه افت ثابت كرد كه چرا دايي او را جزو تنبيهي‌ها دور زمين مي‌دواند.
اما از نتايج منفي كه بگذريم، اتفاق مثبت آنجايي رخ داده كه 13 نفر بعد از تمرين‌هاي كيش آمادگي بالاتري نسبت به قبل از اين اردو داشتند.

 

اتفاق جالب در ارتقاي ركوردهاي بازيكنان به مهدي شيري، آرفي و سپس رحمان احمدي مربوط مي شود كه به ترتيب 12 و 10 ثانيه ركوردشان را بهبود بخشيدند.

بعد از اينها عليرضا محمد، ابراهيم شكوري، سپهر حيدري و حسين بادامكي به ترتيب با 9، 8، 7 و 7 ثانيه بهبود ركورد ثابت كردند كه تمرين‌هاي مفيدي را پشت سر گذاشته‌اند. حتي آقا كريم 37 ساله هم يك مايل را 9 ثانيه كمتر دويد تا نشان دهد در جزيره حسابي روي بدنش كار كرده است.

در بين بازيكنان پرسپوليس جلال اكبري قبل از كيش تست داد اما در تست جديدتر مصدوم بود و ندويد. تياگو هم در تست اوليه غايب بود و با وجود انجام تست در آزمون اخير نمي‌توان گفت وضعيت بدني او بهتر شده يا نه، هر چند تياگو در چهار روز پاياني اردوي كيش همراه پرسپوليس بود. الهايي، داستاني، محمودي و ابراهيمي هم قبل از اردوي كيش تست دادند اما بنا به دلايلي نامعلوم در تست دوم غايب بودند تا اعتراض دايي را برانگيزند.

محمد نوري و عليرضا حقيقي هم كه در زمان انجام تست اول و دوم همراه تيم ملي بودند و اصلا تست ندادند. هادي نوروزي و غلامرضا رضايي هم به‌خاطر مصدوميت معاف از تست شدند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)