برای بایرن شاید قهرمانی نیم فصل و پیروزی خوب 2-0 در زمین فرایبورگ در روز چهارشنبه ارزش چندانی نداشته باشد.

به گزارش کیکر ،آنها باید امروز مقابل رقیبی قرار گیرند که در دوسال اخیر قهرمانی را در یک ماه آخر لیگ از چنگ شان درآورده و حتی در جام حذفی هم اجازه خودنمایی به آنها نداده است . بایرن با اختلاف فاحشی در صدرجدول بوندس لیگا است ولی تنها پیروزی دربازی امروز و انتقام شکست های تلخ دوسال اخیر در بازی رودررو آنها را آرام می کند. بایرن برای اینکه از نظر روانی در شرایط بهتری قرار گیرد مقابل فرایبورگ با ترکیبی تهاجمی به بازی رفت و با دو گل به پیروزی رسید تا اختلافش با لورکوزن –تیم دوم جدول- به 10 امتیاز برسد و مقابل شاگردان کلاپ آسوده خاطر باشد.

توماس مولر از جمله بازیکنان بایرن است که خاطرات تلخ دوسال اخیر هرگز از خاطرش نرفته و توجهی به اعداد و ارقام در نیم فصل ندارد. او که دربازی با فرایبورگ گل اول باواریایی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند ، درباره بازی تعیین کننده امروز می گوید :«سال قبل ما بعد از پایان نیم فصل به قطر رفتیم یک هفته تا در کمپ آمادگی باشیم. آن زمان همه خوشحال بودیم که با سه امتیاز اختلاف قهرمان نیم فصل شدیم ولی تیمی که در ماه می قهرمانی را جشن گرفت ما نبودیم. ما باید انتقام دو فصل اخیر را بگیریم تا اختلاف امتیازمان با آنها به 14 برسد .

این بازی مهمی برای هر دو تیم است ولی باید بگویم برای ما اهمیت بیشتری دارد چون 4 بازی لیگ را در دوسال اخیر به آنها باخته ایم. ما باید با ارامش بازی کنیم چون فشاری از نظر روانی احساس نمی کنیم. ما باید به آنها نشان دهیم حالا چه تیمی بهتر است .تمام بازیکنان بایرن در این دوسال در انتظار این بازی بودند تا نشان دهند بایرن با روحیه ای متفاوت دراین فصل فقط به قهرمانی فکر می کند و حاضر نیست به هیچ قیمتی آن را از دست بدهد. ولی بهتر است این قهرمانی به قاطعانه ترین شکل باشد . »

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)