پرسپولیس نیوز : مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اینکه قرار گرفتن برنامه بازی‌های جام حذفی در این تعطیلات ما را با تغییر برنامه روبرو کرد اما با برنامه‌ریزی جدیدی که داریم، به اهداف خود خواهیم رسید.

مسعود مومنی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: شرایط بدنی تیم بازی به بازی بهتر شده است. این مساله را می‌توان در مقایسه عملکرد بازیکنان بین بازی نفت مسجد سلیمان و بازی با سپاهان مشاهده کرد.

وی افزود: بچه‌های ما در بازی با سپاهان با وجود هوای خشک اصفهان، دوندگی بالایی داشتند و برنامه ما این است که با استفاده از فرصت پیش آمده در وقفه لیگ، تیم را به توان مورد نظر برسانیم.

مومنی ادامه داد: اگر مجبور نبودیم در این وقفه، بازی جام حذفی را انجام بدهیم، قطعا شرایط خیلی بهتری بوجود می‌آمد اما با همین شرایط هم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد تا به اهداف مورد نظر خودمان دست پیدا کنیم. هدف ما این است که تیم بتواند در تمام طول 90 دقیقه خواسته‌های کادر فنی را اجرا کند و این اتفاق روی خواهد داد.
مربی بدنساز پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: در اردوی کیش روی مساله استقامت و توان بی‌هوازی تمرکز خواهیم داشت اما دو، سه جلسه هم تمرینات هوازی را در برنامه داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)