پرسپولیس نیوز : مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشرفت تادئو بیشتر از انتظار ما بود و او تاکنون هفت کیلو و نیم، وزن کم کرده است.

مسعود مومنی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: ما در مورد تادئو انتظار داشتیم تا شروع مسابقات هفت و نیم کیلو گرم وزن کم کند اما در ارزیابی امروز، او به این مرز رسید. در مورد تادئو ما برنامه تمرینی ویژه‌ای را دنبال کردیم. او نیز کاملا منظم، حرفه‌ای و با انگیزه خواسته‌های ما را اجرا کرد.

علاوه بر تمرینات برای او، برنامه تعذیه خاصی هم تدارک دیده بودیم که روی پیشرفت عملکرد وی موثر بود. پیش بینی ما این است که او تا شروع مسابقات نسبت به روز اولی که در تمرینات حاضر شده بود، 9 کیلو گرم کاهش وزن داشته باشد.

وی درباره تمرینات امروز و شرایط بدنی سرخپوشان در بازگشت از اردوی امارات خاطرنشان کرد: با توجه به بازی فوتبالی که روز گذشته انجام دادیم، امروز تمرینات با وزنه را در دستور کار داشتیم. علاوه بر آن 20 دقیقه دویدن در برنامه قرار داشت که به نوعی هم تمرین ریکاوری محسوب می‌شد هم اینکه کار استقامتی سبکی را انجام دادیم.

مومنی تصریح کرد: با توجه به اینکه تمرینات ما در امارات در ارتقاع پست و با اکسیژن بیشتر بود انتظار داشتیم که بچه‌ها در بازگشت به تهران، کمی احساس سنگینی و کرختی کنند که مساله مهمی نیست و تا اواسط هفته آینده این وضعیت کاملا برطرف خواهد شد.

وی در ادامه درباره تعدادی از بازیکنانی که امروز با تیم تمرین کردند یا بخش‌هایی از تمرین را انجام دادند، نیز گفت: محسن بنگر و هادی نوروزی کمی اسپاسم عضلانی داشتند و حتی برای تمرین اعلام آمادگی کردند اما تشخیص ما این بود که امروز را به آنها استراحت بدهیم و به این ترتیب برای ماساژ اقدام شد.

علیرضا نورمحمدی هم امروز با دیگر بازیکنان در تمرین با وزنه حضور پیدا کرد اما در برنامه دویدن به او استراحت دادیم. پیام صادقیان هم به دلیل سرماخوردگی و با مشورت پزشک استراحت کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)