سرمربی یونایتد در صحبت هایی اعلام کرد که نگران شروع تیمش در رقابت های این فصل لیگ برتر است.

 

دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد در پایان بازی دیشب تیمش اعلا کرد که نگران شروع نه چندان قدرتمندانه تیمش در رقابت های این فصل لیگ برتر است.

آنها دیشب در مصاف با وست بروم سومن شکست این فصلشان را پذیرا شدند. مویس که جانشین سرالکس فرگوسن در یونایتد شده است این روزها به شدت تحت فشار است و در صحبتهایی اعلام کرده که باخت در بازی شنبه شب او را نگران کرده است.

مویس در گفت و گو با خبرنگاران گفت:« من نگران هستم. چون خوب بازی نکردیم. بازی های زیادی پیش رو داریم و تلاش خواهیم کرد تا در بازیهای بعدی بهتر شویم. شنبه شب بازی ضعیفی کردیم و نتیجه بدی هم به دست آوردیم. در نیمه اول توپهای زیادی را در اختیار داشتیم ولی نتوانستیم موقعیت های خطرناکی خلق کنیم. تیم حریف  ویژه در نیمه دوم خیلی خطرناک ظاهر شد.»

مویس در مقایسه با بازی قبلی تیمش در لیگ برترکه با باخت مقابل سیتی همراه بود، 7 تغییر در تیمش داده بود و حالا اعلام کرده که هنوز ترکیب ایده آل تیمش را نیافته.

او ادامه داد:« این بهترین ترکیب ممکن تیم نیست. فکر می کنم که می توان تیم های بهتری با ترکیب بهتری را روانه میدان کرد. ما باید عملکرد همه بازیکنان را زیر نظر بگیریم و برای بازی شنبه این کار را انجام داده بودم. من در آینده نزدیک بازیکنان را بهتر خواهم شناخت و هرچه بیشتر با آنها آشنا شوم اوضاع بهتر خواهد شد.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)