مرجع خبری پرسپولیس : مربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: خوشحالم كه با درخواست دايي به تيمي بزرگ پيوستم.

 

ژلكومياچ اظهار داشت: خوشحال هستم و مي‌دانم با باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس قرارداد بسته‌ام. اين تيم با هواداران ميليوني‌اش در ايران و آسيا جايگاه خوبي دارد و من اميدوارم بتوانم اندوخته‌هايم را در اختيار اين تيم بگذارم.

وي افزود: در درجه دوم خوشحال هستم كه در كنار اسطوره‌اي مثل علي دايي كه در ايران و آسيا هميشه نشان داده يكي از بهترين‌ها است قرار گرفته‌ام. من دايي را به خوبي مي‌شناسم و مي‌دانم كه با پيراهن تيم ملي ايران به موفقيت هاي خيلي خوبي رسيده و براي رسيدن به هدفش زحمات زيادي را كشيده است.

 

مياچ در جواد سؤالي كه شما با چه عنواني به پرسپوليسي آمده‌ايد گفت: به هر حال من به باشگاه بزرگ پرسپوليس آمده‌ام كه كمك كنم. من مربي هستم و تمرينات و برنامه ريزي‌هاي تيم را بر عهده خواهم گرفت البته فراموش نكنيد تمام كارهايي كه انجام مي‌دهم با دستورات دايي و هماهنگي بين كادر فني انجام خواهد شد، چون نفر اول كادر فني دايي است و اين را مي‌دانم كه همكاران بسيار خوبي در كنارم هستند و همه به دنبال اين هستيم تا پرسپوليس موفق شود.

وي خاطرنشان كرد: من تجارب زيادي دارم در كنار مربياني مانند ايويچ، استانكو و… كار كرده‌ام كه هر كدام در فوتبال اروپا صاحب سبك هستند. سعي مي‌كنم در كنار دايي اندوخته‌هايم را پياده كنم. من با درخواست دايي به ايران آمده‌ام و جا دارد از برخورد گرم مسئولان اين باشگاه سپاسگزاري كنم.

وي در پايان در خصوص شرايط پرسپوليس نيز گفت: تا حدودي از وضعيت اين تيم باخبرم اما سعي خواهم كرد در جلسات كادر فني بيشتر در امورات كار قرار بگيرم. به نظرم بازي دوستانه بسيار خوبي در دو تورنمنت پيش رو داريم و مي‌توانم شناختم را از اين تيم كامل‌تر كنم البته من از فوتبال ايران تا حدودي شناخت دارم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)