مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست داشتم فينال جام حذفي را مقابل استقلال برگزار كنيم.

 

ژلكو مياچ در خصوص بازي مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: همانطور كه تصور مي‌كرديم بازي بسيار سختي را مقابل فولاد داشتيم. اين بازي تحت شرايط بسيار دشواري برگزار شد. 120 دقيقه مقابل سپاهان بازي كرديم كه بسيار سخت و طاقت فرسا بود.

وي افزود: قبول دارم كه بازي با سپاهان كمي از قدرت ما را كاسته بود. خستگي‌ بازي با سپاهان اثرات خود را در دقايقي از بازي مقابل فولاد بر روي ما گذاشت. به همين دليل شما ديديد در برخي از صحنه‌ها بچه‌هاي ما مي‌خواستند اما نمي‌توانستند براي پرسپوليس موثر باشند.

مياچ ادامه داد: طبيعي است كه بعد از دقيقه 30 كه بازيكن فولاد اخراج شد كمي كار را براي ما راحت كرد. فولاد تيمي است كه فوتبال را به خوبي به نمايش مي‌گذارد، به علاوه اينكه آنها وقت بيشتري را براي استراحت نسبت به ما داشتند. شما فاصله زماني بازي 120 دقيقه ما را با سپاهان نگاه كنيد ولي علي رغم اين حرف‌ها ما دو بار توپ را به تير دروازه حريف زديم كه مي‌توانستيم آنها را نيز تبديل به گل كنيم. به نظر من سزاوار پيروزي بر فولاد بوديم.

وي در جواب سوالي كه آيا فكر مي‌كرديد در آن شرايط آب و هوايي بازي برگزار شود گفت: نمي‌توانم بگويم اين بازي بايد برگزار مي‌شد يا خير. اگر تعللي در بين بازيكنان ما بود دليلش خستگي بود. به طور كلي خط دفاعي ما كه در راس آن مجتبي شيري بود بسيار استادانه كار كرد و از طرف ديگر تجربه و گل زيباي هاشميان كار حريف را تمام كرد.

مياچ در جواب سوالي كه دوست داشتيد با استقلال در فينال برخورد كنيد گفت: بله من خيلي دوست داشتم حريف فينال ما استقلال باشد.

وي در مورد بازي با ملوان نيز گفت: ملوان يك تيم كاملا قدرتمند است كه در دو بازي رفت و برگشت پرسپوليس را شكست داد. آنها استقلال را شكست دادند و معلوم است كه سزاورانه به فينال رسيدند. اين به اين معنا است كه ملوان تيم خطرناكي است و بايد مراقب اين تيم باشيم. با اين حال كيفيت ما در حال حاضر بالاتر از ملوان است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)