مرجع خبری پرسپولیس : مربي پرسپوليس گفت: اگر مديرعامل باشگاه استقلال داور دربي بود، خطاي محمدي روي غلامرضا رضايي را پنالتي اعلام مي‌كرد.

 

ژلكو مياچ در خصوص شكست پرسپوليس در ديدار گذشته برابر استقلال تصريح كرد: شوك عجيبي به بازيكنان وارد شد و پس از بازي باور نمي‌كرديم كه برابر استقلال شكست خورديم. ما بايد به برتري دست مي‌يافتيم. بازي منطقي و خوبي انجام داديم، اما در هر حال فوتبال است و برد و باخت دارد. با گذشت زمان تمام مسائل حل مي‌شود و تلاش مي‌كنيم بازي برابر استقلال را فراموش و در ديدار با بنيادكار اين زخم را مداوا كنيم.

وي با اشاره به آناليز شكست استقلال خاطرنشان كرد: من 10 بار ديدار استقلال را تماشا كردم. موقعيت‌هاي خطرناك ما 10 فرصت بود در حالي كه استقلالي‌ها فقط يك شانس گل داشتند. فكر مي‌كنم اگر مديرعامل باشگاه استقلال نيز داور اين بازي بود، خطاي محمدي روي غلامرضا رضايي را پنالتي اعلام مي‌كرد. شك نكنيد كه آن خطا پنالتي بود و براي تمام افراد اين موضوع روشن است، اما در هر صورت اين ديدار تمام شده و ما به فكر بازي با بنياد كار هستيم.

اين مربي گفت: پرسپوليس لياقت صعود به دور بعدي ليگ قهرمانان آسيا را دارد و با پيروزي در اين ديدار اين شرايط را فراهم خواهيم كرد.

مياچ افزود: بنياد كار در چند سال گذشته سرمايه‌گذاري بسيار خوبي انجام داده و بازيكنان باتجربه را جذب كرده است. ما ديدار بنيادكار برابر الوحده را چندين بار آناليز كرديم و بازي اين تيم برابر الاتحاد را نيز ديديم. به نظرم نماينده ازبكستان از الوحده و الاتحاد ضعيف‌تر است و اگر بتوانيم سه امتياز اين ديدار را كسب كنيم، مي‌توانيم تا رده دوم جدول صعود كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)