مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در 11 هفته مانده به پايان مسابقات ليگ برتر من همچنان براي سرخ‌پوشان شانس قهرماني قائل هستم.

 

ژلكومياچ اظهار داشت: پس از 2 امتياز حساسي كه در بازي مقابل راه‌آهن از دست داديم علي دايي روحيه جديدي را به تيم تزريق كرد و باعث شد تا بازيكنان امتياز شيرين در خارج از خانه بگيرند.

وي افزود: با توجه به شرايط زمين بازي اين بازي 6 امتياز براي ما داشت چون شاهين تيم خوبي است و مقابل ما نمي‌خواست امتيازي را از دست بدهد.
مياچ گفت: بازيكنان ما در يك زمين ناهموار بازي كردند و بايد از عملكرد خوب آنها در اين ديدار قدرداني كرد.

 

وي درباره شانس قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر عنوان كرد: 11 هفته به پايان ليگ برتر مانده است و شايد در هر بازي اتفاق خاصي رخ دهد. من به اين پرسپوليس اميدوارم چون بازيكناني داريم كه بسيار خوب هستند و حرف كادر فني را به درستي درك مي‌كنند و از همه مهم‌تر سرمربي خود را دوست دارند كه فاكتوري بسيار خوب است.

وي در خصوص بازي مقابل فولاد خوزستان نيز گفت: براي اينكه مي‌خواهيم به بالانشينان جدول بپيونديم سه امتياز بازي با فولاد را مي‌خواهيم، اما اين تيم خطرناكي است و فوتبال را خوب بازي مي‌كند. فولادي‌ها در خطوط مختلف با نظم هستند، اما راه زدن گل به آنها را تا حدود زيادي بلد هستيم و اميدوارم در خانه خودمان به اين سه امتياز حساس برسيم تا ناكامي‌هاي گذشته را جبران كنيم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)