پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم پرسپولیس گفت:دعوت من  به تیم ملی اتفاق جدیدی نیست.

سوشا مکانی درباره بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اذعان داشت:  بازی با تراکتور برای ما حکم یکی از آن فینال هایی را دارد که تا انتهای فصل پیش رو داریم و نباید سه امتیازها را از دست بدهیم. تا الان برای تیم ما اتفاقاتی افتاده که نمی خواهم درباره اش صحبت کنم.

وی ادامه داد:متاسفانه برخی  اتفاقات منجربه عدم نتیجه گیری تیم شده است. ولی با تمام این اوصاف امیدوارم حداقل بدشانسی ها دست از سر تیم ما بردارد و ما بتوانیم از این بازی ضمن ارایه یک بازی خوب و تماشاگرپسند، نتیجه بازی هم به نفع خودمان تمام کنیم.

دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه قرار است محسن ترکی فردا بازی را قضاوت کند گفت:من اصلا درباره داوری صحبت نمی کنم.سعی کردم هیچ وقت در این باره صحبت نکنم. بعضی اوقات اتفاقاتی می افتد که مطمئن هستم سهوی است و عمدی در کار نیست. امیدوارم که اشتباهات داوری که مطمئن هستم سهوی هست گریبان تیم ما را نگیرد و حداقل از این مورد لطمه نخوریم.

وی ادامه داد:در صداقت کاری تمام داورها هیچ شکی نیست و من صحبت در این باره را واگذار می کنم.ترکی هم یکی از داورهای خوب ایران هست و بوده امیدوارم که در این بازی هم روز خوبی را پشت سر بگذاریم.

مکانی درباره دعوت خود به تیم ملی گفت:دعوت من  به تیم ملی اتفاق جدیدی نیست. همیشه گفتم که اگه روزی به تیم ملی دعوت شوم با تمام وجودم در اختیار تیم ملی هستم و زمانی که کادر فنی تیم ملی صلاح بداند که من در اردوهای تیم ملی نباشم، با کمال میل قبول می کنم. چون اعتقاددارم مربیگری سلیقه ای است و هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد. روزی تو در سلیقه مربی هستی و یک روز هم نیستی. روزی که نیستی نباید ناراحت باشی بلکه باید تلاش بیشتر کنی. روزی هم که هستی باید با تمام وجودت انتخاب صورت  گرفته را اثبات کنی که واقعا لایق آن بودی. پوشیدن پیراهن تیم ملی برای من افتخاری است که امیدوارم لایقش باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)