پرسپولیس نیوز : دروازه بان پرسپولیس گفت: بازی با پیکان برای ما اهمیت زیادی دارد و باید در این دیدار برنده شویم تا به دور بعد راه پیدا کنیم.

سوشا مکانی درباره علت سفرش به دوبی اظهار داشت: به خواست مسئولان فدراسیون فوتبال برای اخذ ویزای کشور گوام به امارات رفته بودم و پس از انجام کارهایم به تهران برگشتم.

وی در باره تیم ملی حرفی نزد و فقط گفت: صحبتی درباره تیم ملی ندارم. فقط می دانم که باید در اردوی بعدی تیم ملی کنار سایر بازیکنان باشم و امروز هم همراه کی روش به تهران برگشتم.

مکانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که در بازی های بعدی هم تیم ملی موفق باشد و بتوانیم با اقتدار از گروه مان صعود کنیم.

دروازه بان تیم پرسپولیس همچنین درباره بازی با تیم پیکان بیان داشت: این بازی در چارچوب مسابقات جام حذفی است و همه ما می دانیم که این بازی ها با مسابقات لیگ تفاوت دارند و نباید هیچ حریفی را در جام حذفی دست کم گرفت.

مکانی ادامه داد: قطعا با همه توان به میدان می رویم تا به دور بعد صعود کنیم و شک نکنید که بازیکنان ما تیم پیکان را دست کم نخواهند گرفت. این تیم هم قطعا با همه قدرت به دیدار ما می آید و از هواداران تیم مان می خواهم که فردا برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)