پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ در دیدار برابر استقلال خوزستان بهتر از دیدار با النصر بازی کردیم.

سوشا مکانی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و می‌توانستیم 3 امتیاز مسابقه را بگیریم اما بدشانسی آوردیم و این اتفاق نیفتاد. موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد اما از طرف مقابل استقلالی‌ها از تک موقعیت خود استفاده کردند.

وی با بیان اینکه مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد، ادامه داد: فکر می‌کنم ترس از باخت موجب شد که این مسابقه با نتیجه تساوی به پایان برسد. ما برای برد آمده بودیم و حق‌مان نبود که بدون کسب 3 امتیاز اهواز را ترک کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر موقعیت‌هایمان گل می‌شد با اختلاف 2-3 گل پیروز می‌شدیم. متاسفانه در لحظه آخر گل خوردیم و امیدوارم بازی بعدی این اتفاق تکرار نشود.

مکانی خاطرنشان کرد: در بازی برابر استقلال خوزستان بهتر از دیدار با النصر بازی کردیم. آنقدر خوب بودیم که می‌توانستیم با اختلاف 3 گل حریف را شکست بدهیم.

وی برای چندمین بار درباره نوع آشتی‌کردنش با حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: روزی که به باشگاه رفتم خبر نداشتم درخشان هم می‌خواهد به باشگاه بیاید وقتی به محل باشگاه رسیدم از مسئولان درخواست کردم با درخشان تماس بگیرند تا بتوانم ایشان را ببینم که آقای درخشان گفتند در راه باشگاه هستند.

درواز‌ه‌بان پرسپولیس تصریح کرد:‌ بعد از حضور درخشان من از او عذرخواهی کردم، کاری که کاملا وظیفه‌ام بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)