پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:نظر شخصی من این است که ما در دیدار مقابل پیکان زیاد خوب نبودیم.

دروازه بان اول پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان توانست باز هم دروازه خود را بسته نگه دارد و با یک کلین شیت دیگر حالا خود را آماده می کند تا به همراه سرخپوشان به مصاف سایپا برود. سوشا مکانی  در خصوص بازی دیروز تیمش برابر پیکان و همچنین شرایط این روزهای پرسپولیس صحبتهایی را انجام داد که در زیر می خوانید:

 

*در جام حذفی نخستین گام را با پیروزی پشت سر گذاشتید؟

بله. بازی بسیار سختی بود. ما در بازی اول با یک قرعه نسبتا سخت رو به رو شدیم. پیکان به هیچ عنوان یک تیم لیگ یکی نبود. کاملا مشخص بود که برای لیگ برتر ساخته و بسته شده است. خوشحالم که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم. 

*بعد از زدن گل اول موقعیت های زیادی را خراب کردید؟

بله. با شما موافقم. به خصوص بر روی موقعیت هایی که در نیمه اول به روی دروازه پیکان ایجاد کردیم می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم اما اوج موقعیت های ما بعد از زدن گل و در دقایق پایانی بود که متاسفانه توپ های ما تبدیل به گل نشد. البته در رقابت های جام حذفی تیم ها به بازی خوب و حساب شده و یا پرگل کاری ندارند و فقط به دنبال صعود هستند. ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم و بازی به بازی به دیدارهایمان فکر می کنیم. مهم این بود که از این مرحله صعود کنیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

*در این بازی هم توانستی دروازه ات را بسته نگه داری؟

من در این بازی تمام تمرکزم را روی این گذاشته بودم که بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. من سعی کرده ام به تیم انرژی بدهم و تلاش می کنم تا تیمم را به موفقیت برسانم. ما چه در جام حذفی و چه در لیگ امسال در اول راه هستیم و می خواهیم سال خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

*در یک صحنه توپ را به شکل عجیبی همراهی کردی تا به اوت برود. به نظر می رسد به نوعی کری خوانی کردی؟

اینها جزو بازی بود و در خیلی از دقایق بازی، بازیکنان در فوتبال معمولا آنرا  انجام می دهند و مساله مهمی نبود. بعضی اوقات این اتفاقات پیش می آید و فکر می کنم جذابیت فوتبال به همین است.

*در بازی مقابل پیکان کلین شیت انجام دادی. با توجه به اینکه مربیان تیم ملی در ورزشگاه حضور داشتند آیا فکر می کنی مجددا به تیم ملی دعوت شوی؟

 من در حال حاضر فقط به پرسپولیس فکر می کنم و سعی می کنم برای تیم محبوبم مثمرثمر باشم و درباره تیم ملی به موقع صحبت خواهم کرد.

*در بازی بعدی باید به مصاف سایپا بروید و در جام حذفی هم باید با ملوان دیدار کنید.

نظر شخصی من این است که ما در دیدار مقابل پیکان زیاد خوب نبودیم. البته مهم ترین چیزی که در فوتبال به آن می پردازند نتیجه گرفتن است اما باید قبول کنیم که دیروز روز خوب ما نبود. همین که توانستیم به دور بعدی صعود کنیم برای ما بسیار عالی است. ملوان و سایپا هر دو تیم های بسیار خوب لیگ هستند و ما باید سعی کنیم که در بازی بعد با هماهنگی بیشتری به میدان برویم و از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)