پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:مسیر سختی را تا رسیدن به امروز طی کرده ایم.

سوشا مکانی  در خصوص بازی پرسپولیس برابر لخویا اظهار داشت: لخویا یکی از تیم های پرقدرت گروه ما به حساب می آید و نباید فکر کنیم به راحتی سه امتیاز بازی را به دست می آوریم. در حال حاضر ما صدرنشین گروه خودمان هستیم و تمام تمرکزمان برای این بازی است. ما مسیر سختی را طی کرده ایم و تمام تلاش بچه ها و هدف تیم این است که با یک برد شیرین بتوانیم این مسیر سخت را به خوبی به اتمام برسانیم.

دروازه بان تیم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از ابتدا فکر می کرد پرسپولیس که در لیگ خوب نتیجه نگرفته در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به حریفان قدرتمندی که حضور داشتند بتواند تا اینجای کار صدرنشین باشد، خاطرنشان کرد: واقعا فکر کردن به این قضیه سخت است چه برسد به اینکه اینگونه نتیجه بگیریم.

وی در خصوص اینکه کار کردن با ایگور پانادیچ و به طور کلی کادر فنی جدید برایش چطور است، عنوان کرد: بگذارید نکته ای را به شما بگویم. چه در این تیم برای سال آینده باشم و چه نباشم من اعتقاد دارم این کادر فنی توانایی این را دارد که پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش برساند.

دروزاه بان تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود برانکو به او تاکید کرده است فکر حضور مهدی رحمتی را در پرسپولیس برای فصل آتی نکند اظهار داشت:برانکو درباره هیچ کسی با من حرف نزده است.

مکانی در خصوص این شایعه که تیم برای رفتن به قطر با مشکل مالی مواجه شده تصریح کرد: من در این خصوص چیزی نمی دانم و فقط به تمریناتم فکر می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)