پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی در دربی برگشت تنها هدیه‌ای بود که می‌توانستیم با آن دل تماشاگران را شاد کنیم.
سوشا مکانی در پایان دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مورد این مسابقه اظهار داشت: پیش از بازی هم‌قسم شده بودیم که در این مسابقه پیروز شویم. بارها گفتم در این فصل بسیار هواداران را اذیت کردیم و فکر می‌کنم پیروزی در دربی برگشت هم تنها هدیه‌ای بود که می‌شد توسط آن دل هواداران را شاد کرد.
 
وی ادامه داد:‌ ما بازی‌های مهمی با الهلال داریم و فکر می‌کنم این پیروزی کمک زیادی به ما کرد تا با انگیزه بالا به مصاف نماینده عربستان برویم.
 
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان با تمام توان بازی کردند و خواسته‌های کادر فنی را مو به مو در زمین اجرا کردند.
 
مکانی در خصوص اتفاقات آخر بازی و درگیری‌اش با حنیف عمران‌زاده تصریح کرد: اتفاق خاصی نبود. من عدد 6 را به عنوان نماد باشگاه پرسپولیس را نشان دادم و نمی‌دانم چرا دعوا شد. بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، میلاد میداودی و حنیف عمران‌زاده بارها عدد 4 را نشان دادند و مشکلی هم پیش نیامد. حنیف مثل برادر من است و همیشه رابطه خوبی با وی داشتم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)