پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: دوست داشتم همراه تیم ملی در اردوی پرتغال باشم اما نبودنم در این اردو پایان دنیا نیست.

سوشا مکانی در خصوص شرایط پرسپولیس در اردوی کیش گفت: این اردو بیشتر شبیه اردوهای بین فصل است چراکه مشغول بدنسازی هستیم اما کادر فنی صلاح دانسته که بدن‌ها مشکل دارد و به همین دلیل بیشتر کارهای هوازی و البته تاکتیکی هم کرده‌ایم که فکر می‌کنم هماهنگ‌تر از قبل شدیم. اینجا همه چیز خوب است و امیدوارم که بتوانیم بعد از تعطیلی لیگ شروع خوبی داشته باشیم و در اولین بازی که به میدان می‌رویم سه امتیاز لیگ را بگیریم و استارت خوبی برای ما باشد تا پرسپولیس به جایگاهی که مستحقش است برسد.

وی درباره شرایط بدنی خودش هم ادامه داد: من همیشه سعی می‌کنم وضعیت بدنی خودم را به گونه‌ای حفظ کنم که همیشه از نظر فنی و بدنی آماده باشم و همیشه شرایط بازی کردن دارم. خوشبختانه وضعیت خوبی دارم هرچند که استراحت نداشتم و تمرینات سختی را انجام دادم تا عملکرد خوبی برای تیمم داشته باشم.

مکانی در پاسخ به این سوال که دوست داشت در اردوی پرتغال همراه تیم ملی باشد یا در اردوی کیش همراه با پرسپولیس اظهار داشت: دوست داشتم همراه تیم ملی باشم اما نبودنم در این اردو پایان دنیا نیست هرچند که برای جایگاه خودم می‌جنگم که البته به جز جنگ در مرحله فنی باید فشارهای دیگر را تحمل کنم.

وی در پایان گفت: من باید داخل زمین و بیرون از زمین برای جایگاهم در تیم ملی بجنگم اما امیدوارم جنگ فنی داخل زمین به جنگ بیرون زمین بچربد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)