پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل تراکتور‌سازی ما مستحق مساوی هم نبودیم چه برسد به باخت و بر روی اتفاقات فوتبال بازی را واگذار کردیم.

سوشا مکانی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل تراکتور‌سازی گفت: درباره این بازی من فقط می‌توانم تا دقیقه 75 صحبت کنم چرا که تا این زمان هر کاری خواستیم با تراکتورسازی کردیم و در دفاع و حمله از این تیم سرتر بودیم و با اینکه تراکتور‌سازی خط حمله سرعتی دارد اما هیچ فرصتی به این تیم ندادیم و مقابل مدافعان ما حرفی برای گفتن نداشتند.

وی ادامه داد: گلی هم که خوردیم موقعیت گل نبود آن هم در حالی که ما بیشتر از 8 موقعیت گل داشتیم و دیدید که یک توپ بادآورده تبدیل به گل شد در حالی که حتی خوشبین‌ترین هوادار تراکتور‌سازی هم فکر مساوی را نمی‌کرد چه برسد به برد و من می‌دیدم که طرفداران تراکتور‌سازی منتظرند تا پرسپولیس گل‌های بیشتری بزند و شاید اگر 50 درصد موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد این تیم شکستی سنگین را می‌پذیرفت. تراکتور‌سازی مقابل تاکتیک تیمی ما حرفی برای گفتن نداشت اما به هر حال فوتبال است و من به آنها تبریک می‌گویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بعد از گل مساوی، ما به فوتبال احساسی رو آوردیم تا بتوانیم گل دوم را بزنیم و شاید اگر ضربه اسماعیل‌زاده به جای تیر به تور می‌خورد الان ما بازنده نبودیم. درباره گل دوم و سوم تراکتور‌سازی هم حرفی نمی‌زنم چون باخت 2 بر یک یا 3 بر یک فرقی نمی‌کند.

مکانی درباره صحبت‌های مهرداد میناوند که گفته بود عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس به دلیل نیمکت خالی این تیم است افزود: این صحبتی نیست که من بخواهم درباره آن حرف بزنم اما شما ببینید که ما چقدر مصدوم و محروم داریم و همه این اتفاقات دست به دست هم داده تا نتیجه نگیریم. نظر میناوند محترم است اما تیمی که بالای 8 موقعیت گل داشته و 80 درصد بازی را در اختیار دارد کم پیش می‌آید که برنده نشود و ما نه تنها مستحق باخت نبودیم بلکه مساوی هم نباید می‌شدیم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های گلی که نوری، رضا حقیقی، عالیشاه و اسماعیل‌زاده از دست دادند فرصت‌هایی بود که هرکدام از آنها می‌توانست گل شود اما به نظرم در این نتیجه به دست آمده کسی مقصر نیست و همه تیم مقصر است چرا که باید 90 دقیقه تمرکز‌مان را حفظ کنیم. ما بر روی اتفاق باختیم نه ضعف فنی و به نظرم یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر پرسپولیس را هواداران دیدند اما وقتی گل مساوی زده شد آب سردی بر روی همه ما ریختند.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره دیدار این هفته تیم مقابل نفت مسجد سلیمان هم گفت: در لیگ هیچ بازی آسانی نداریم و دیدید که نفت مسجد سلیمان مقابل استقلال چه فوتبالی بازی کرد به طوری که مستحق پیروزی بود اما همه دیدند اتفاقات فوتبال به سود استقلال شد درست برعکس ما. با این همه ما در زمین خودمان هستیم و باید ببریم و برای ما هم فرق نمی‌کند چه تیمی روبروی ما حاضر می‌شود. ما از این به بعد نباید امتیاز از دست بدهیم هرچند که این اتفاق باز هم رخ خواهد داد اما همه تمرکز ما بر روی سه امتیازات بازی‌ها خواهد بود.

وی در پایان افزود: من اعتقاد دارم این هفته همانند بازی صبا برتر و سرتر خواهیم بود و چه بسا اگر تراکتور‌سازی را هم می‌بردیم روند فوتبال زیبای ما ادامه‌دار بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)