پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:هنوز بابت بازی با ذوب آهن سرم درد می کند و کاملا عصبانی هستم.

سوشا مکانی بعد از 3 جلسه محرومیت از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت. سوشا مکانی در خصوص دیدار این تیم برابر ذوب آهن و شرایط تیم به گفت و گو پرداخت که در زیر می خوانید:

*شرایط تیم به چه صورت است؟

در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم. ما تمرینات منظمی را پشت سر می گذاریم. سعی می کنیم تا بازی در برابر فولاد با دست پر به تهران بازگردیم و روند پیروزی هایمان را از این بازی آغاز کنیم.

*فولاد را چطور می بینی؟

فولاد تیم شایسته ای است و بازیکنان و مربی بسیار خوبی هم دارد و جزو تیم های خیلی خوب لیگ است. شاید این از شانس ماست که در چند بازی اول باید با تیم هایی بازی کنیم که یا قهرمان لیگ شدند یا قهرمان جام حذفی. اما تمام تلاش مان را می کنیم و مطمئن هستم که با سه امتیاز از اهواز باز خواهیم گشت تا نشان دهیم که پرسپولیس واقعی چه تیمی است.

*از بازی مقابل ذوب آهن مصاحبه ای انجام ندادی.

باید بگویم هنوز بابت بازی با ذوب آهن سرم درد می کند و کاملا عصبانی هستم. ما در بازی مقابل ذوب آهن تیم کاملا برتر میدان بودیم و 11 موقعیت صد در صد گل داشتیم که آن را از دست دادیم و اگر کمی بیشتر دقت می کردیم مطمئن بودم حداقل با نتیجه 5 بر یک باید این تیم را شکست می دادیم اما این اتفاق نیفتاد و آن روز روز ما نبود.

*این چندمین بار است که روی ضربات پا پاس های خوبی به فورواردهای تیم می دهی که نمونه اش پاسی بود که به طارمی دادی اما او نتوانست از آن استفاده کند؟

در تیم ما فورواردهای سرعتی وجود دارد و خط حمله ما از نظر تکنیک بسیار در سطح بالایی است و من هم چون از خصوصیات فورواردهای خوب مان اطلاع دارم دوست دارم در شروع مجدد ها طوری عمل کنم که تیم به سرعت در موقعیت تهاجمی قرار بگیرد و به همین خاطر بعد از هر تمرین روی این ضرباتم اختصاصی کار می کنم.

*روی گل اول ذوب آهن کمی توضیح می دهی؟

باید بگویم روی آن گل کاملا من مقصر بودم و شاید نباید جلو می آمدم و از همین جا از تمام بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه معذرت می خواهم اما باز هم به این معتقدم که این بازی را ما باید 11 بر یک پیروز می شدیم. امیدوارم در بازی آینده قدر موقعیت هایمان را بیشتر بدانیم.

*اما بازیکنان ذوب آهن هم اعتقاد داشتند که با شانس در این بازی پیروز شدند.

باید بگویم چیزی که معلوم است برتری قاطع پرسپولیس بود و احتیاجی به گفتن آنها نیست. همانطور که گفتم خود بازیکنان ذوب آهن هم می دانند که ما اگر 5 موقعیت از موقعیت هایمان را به گل تبدیل می کردیم باز هم با اختلاف باید پیروز می شدیم.

*کادر فنی، مدیریت و بازیکنان پرسپولیس و همچنین هواداران با گذشت دو روز از بازی همچنان اعتقاد دارند که داور به شدت در نتیجه بازی تاثیر داشته.

من در خصوص داوری صحبت ندارم بلکه روی صحبتم با آن برنامه ای است که کارشناسانی را می آورند تا با همدیگر هواداران پرسپولیس را مسخره کنند و بگویند این پنالتی بود یا نه. وقتی هواداران پرسپولیس تا ساعت ها بیدار می مانند تا  این برنامه را ببینند که صحنه های مشکوک چه بوده است، هواداران را به مضحکه می گیرند. در صورتی که بازیکنان در زمین زحمت می کشند و مطمئن هستم که بالاخره مزد این زحمات را از خدا خواهیم گرفت. بگذاریم این برنامه هرچه می خواهد بگوید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)