پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به هیج عنوان دنبال توجیه نیستم و چون قداست سرمربی را نادیده گرفته بودم، عذرخواهی کردم.

سوشا مکانی پس از جلسه‌ای که با مسئولان پرسپولیس برگزار کرد، اظهار داشت: وظیفه‌ام بود تا پس از اتفاقاتی که پیش از بازی با راه‌آهن افتاده بود، دلخوری را از دل حمیدخان در بیاورم، فارغ از هر تصمیمی که مسئولان باشگاه بگیرند، من وظیفه داشتم از شخصی که همواره به من خوبی کرده بود عذرخواهی کنم. شاید مسئولان باشگاه تصمیم بگیرند من را اخراج کنند. به این موارد کاری ندارم. من باید این دلخوری را از بین می‌بردم.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد که آن رفتار را انجام داد، تصریح کرد: من به دنبال توجیه نیستم و از سرمربی و محمود خوردبین عذرخواهی کردم. با توجه به شناختی که از حمیدخان دارم و اتفاقاتی که در گذشته افتاده می‌دانم که او کینه‌ای به دل نمی‌گیرد و بدی‌ها را فراموش می‌کند. این اتفاقات برای بازیکنان دیگر هم رخ داده بود که حمید خان با بزرگواری خودش همه موارد را حل وفصل کرد. موضوع من هم اینگونه بود. حمید خان گفت دوست دارد من در زندگی فوتبالی‌ام پیشرفت کنم و چیزی به دل نگرفته و من را بخشیده است. این مسئله برای من یک دنیا ارزش دارد.

دروازه‌بان پرسپولیس یادآور شد: آن چیزی که برای من از همه چیز مهم‌تر بود رضایت محمود خوردبین و حمید درخشان بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد به سایر صحبت‌ها کاری ندارم.

وی در مورد تغییراتی که در سرمربیگری پرسپولیس رقم خورده، خاطرنشان کرد: در حیطه وظایف من نیست در این باره صحبت کنم. وظیفه من این بود که عذرخواهی کنم که این کار را کردم و هم اکنون نمی‌توانم در مورد مسائل دیگر صحبت کنم.

مکانی در مورد اینکه آیا قرار است از امروز در تمرینات حاضر شود یا خیر، گفت: من چیزی در این مورد نمی‌دانم قرار است با من تماس بگیرند. با توجه به نشستی که با درخشان و خوردبین برگزار کردم در پایان آنها مرا بخشیدند که این یک دنیا برای من ارزش داشت. سایر موارد دست من نیست و انشاءالله هر چه باشد رقم بخورد.

وی در مورد رفتارش که عجیب و غریب به نظر می‌رسید،‌خاطرنشان کرد: صحبتی در این باره ندارم. دنبال توجیه کردن هم نیستم. من مقصر بودم و عذرخواهی هم کردم. شاید همه دنبال توجیه باشند اما من دنبال این مسائل نیستم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه آیا با اعضای کمیته انضباطی باشگاه هم جلسه داشته، تاکید کرد: با آنها هم جلسه داشتم اما جوابی به من ندادند و قرار است تماس بگیرند.

مکانی افزود: دلخوری حمید خان برایم اهمیت داشت که به دنبال برطرف کردن آن بودم. به تمام حرف و حدیث‌ها کاری ندارم و برایم اهمیت ندارد. صحبت‌ها در زندگی شخصی من جایگاهی ندارند. بلکه من با واقعیت زندگی می‌کنم. قداست سرمربی تیم برایم اهمیت داشت که من اشتباه کردم و این قداست را نادیده گرفته بودم و با تمام وجود عذرخواهی کردم که خوشبختانه حمید خان هم بزرگواری کرده و من را بخشید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)