پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانستیم با شکست النصر صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم.

سوشا مکانی در رابطه با وضعیت پرسپولیس قبل از دیدار با النصر امارات گفت: شرایط ما در آسیا بسیار خوب است. کسب نتیجه در دیدار مقابل النصر به ما کمک می‌کند تا شرایط بهتری پیدا کنیم. هر چند النصر از حمایت هواداران خود برخوردار است ولی ما هم دست و پا بسته بودیم.

وی افزود: درست است که النصر با اختلاف در صدر جدول لیگ عربستان قرار گرفته اما ما هم پرسپولیس هستیم و همانطور که در دو دیدار گذشته آسیایی خود عملکرد خوبی داشتیم می‌خواهیم با پیروزی در این بازی 90 درصد صعود را قطعی کنیم و دیدارهای برگشت برایمان تشریفاتی شود.

دروازه‌بان پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا دیدارهای النصر عربستان را دیده است، خاطرنشان کرد: به عنوان دروازه‌بان دلیلی ندارد این بازی‌ها را نگاه کنم. مطمئنا کادر فنی این بازی‌ها را دیده و با شناخت خوبی که به دست آورده تیم را به خوبی روانه میدان می‌کند. النصر با اختلاف در صدر جدول لیگ عربستان قرار دارد و هیچ دلیلی وجود ندارد که ما به خاطر این مسئله مقابل آنها دست و پا بسته باشیم. با کسب این پیروزی صد در صد راه صعود را طی خواهیم کرد.

مکانی در رابطه با اینکه آیا قبل از بازی از آنها خواسته شده چفیه به گردن بیندازند و آنها از این کار خودداری کردند، گفت: قبل از بازی تمام تمرکزم روی مسابقه بود و به اتفاقات قبل از مسابقه فکر نمی‌کردم و تنها چیزی که دیدم مهمان‌نوازی مسجدسلیمانی‌ها بود.از وقتی برای گرم کردن به میدان رفتیم بدترین فحاشی‌ها برای تیم، مربی و حتی مسئولان باشگاه که در جایگاه VIP بودند اتفاق افتاد. تا به حال در زندگی ورزشی‌ام این مسئله را ندیدم.

وی در مورد اینکه آیا آنها چفیه را به گردن نینداختند، خاطرنشان کرد: خیلی حواسم به این مسئله نبود و متوجه این مورد نشدم مطمئنا کسی نمی‌تواند بالاجبار کاری را به بازیکنان تحمیل کند اما اگر اتفاقی افتاده به خاطر برهم زدن تمرکز بازیکنان بوده است.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که قرار بود قبل از بازی بیانیه‌ای را بخوانند و چرا این اتفاق نیفتاد، اظهار داشت: می‌خواستیم بیانیه بخوانیم اما به خاطر فحاشی‌هایی که اتفاق افتاد تصمیم گرفتیم این کار را نکنیم ولی دو قاب عکس که متعلق به شهدای نزدیکان باشگاه بود را با خود به زمین بردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)