پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم ملی گفت: من این بار دیگر به هیچ وجه نمی خواهم جایگاهم را از دست بدهم و قصد دارم در اردوهای بعدی نیز حضور داشته باشم.

سوشا مکانی در رابطه با حضورش در اردوی تیم ملی در اتریش اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بار دیگر این فرصت نصیب من شد تا در اردوی تیم ملی حاضر شوم. به هر حال من همیشه تمام تلاشم را برای تیم باشگاهی ام انجام می دهم و مربیان تیم ملی نیز بازی مرا مشاهده کرده اند و در اردوی اتریش حضور دارم.

وی ادامه داد: من تنها نماینده پرسپولیس در تیم ملی هستم و امیدوارم با عملکردم در اردویی که در پیش داریم، بتوانم نماینده خوبی برای تیم باشگاهی ام و همچنین تیم ملی کشورم باشم. من این بار دیگر به هیچ وجه نمی خواهم جایگاهم را از دست بدهم و قصد دارم در اردوهای بعدی نیز حضور داشته باشم.

دروازه بان تیم ملی تصریح کرد: 2 بازی تدارکاتی خیلی خوب در پیش داریم که البته قبل از آن باید چند روزی تمرینات را پشت سر بگذاریم تا از هر نظر آماده شویم.

مکانی در پایان در خصوص استعفای کی روش گفت: در این باره صحبتی ندارم چون اصلا معلوم نیست چه اتفاقی رخ داده است. باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می دهد اما به نظرم فدراسیون باید کی روش را حفظ کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)