پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم پرسپولیس گفت:ما با بسیاری  از بازیکنان استقلال دوست هستیم  و رفت آمد داریم  و این کری ها فقط برای هواداران است.

سوشا مکانی درباره دیدار مقابل استقلال اظهار داشت:ما در نیم فصل اول هم چنین مسابقه ای را تجربه کردیم.  شخصا به عنوان کسی که امسال به این تیم آمده ام بازی در دربی را تجربه نکردم اما فکر می کنم این بازی هم شرایطی مثل سایر مسابقات دارد.  فقط بحث هواداران می ماند که برای هم کری می خوانند.

وی ادامه داد:قطعا همه بازیکنان ما دوست دارند که این بازی را ببرند ولی حساسیتی به آن صورت برای شخص من ندارد و این بازی هم مثل سایر بازی ها 3 امتیاز دارد. امیدوارم هر نتیجه ای که رقم می خورد مسابقه خوبی برگزار شود.

مکانی در ادامه در رابطه با شرایط خاص و حساسیت های دربی گفت: من این حساسیت و این جوی را که حاکم است حس نمی کنم. این را واقعا می گویم من هیچ وقت حس استرس را برای چنین مسابقاتی تجربه نداشتم. شاید اوایل فوتبال این حس را داشتم اما بعد از این همه بازی در لیگ برتر، بدون نگرانی در این مسابقات حاضر می شوم. البته باید در میدان مسابقه فعل خواستن را صرف کنیم ولی دلیل نمی شود که روی بازی مان تاثیر گذاشته شود.

وی درباره پیش بینی خود از شرایط و نتیجه مسابقه اذعان داشت: ما با بسیاری  از بازیکنان استقلال دوست هستیم  و رفت آمد داریم  و این کری ها فقط برای هواداران است.

مکانی افزود:تنها بردن و باختن مهم است و نه حساسیت هایی که در هنگام بازی برای تماشاگران ایجاد می شود.  درست است که درگیری هایی هم در بازی ایجاد می شود ولی حساسیت دیگری وجود ندارد. و مطمئن باشید نتیجه ای که رقم می خورد به سود پرسپولیس خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)