پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: اگر تمام دنیا به من بگویند که مخالفت با تغییر دیدار مقابل پرسپولیس لجبازی است برایم اهمیتی ندارد.

بهروز مکوندی ، در خصوص عدم موافقت نفت مسجد سلیمان مبنی بر لغو دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: من به شرایط تیم خودم نگاه می‌کنم. با توجه به موقعیتی که در جدول داریم و برنامه‌ریزی که صورت گرفته در صورت لغو این بازی با مشکلات زیادی روبرو می‌شویم. اینکه باید برنامه تمرینی ما تغییر کند دوباره هزینه‌های مبنی بر رزرو هتل و مسائل دیگر داشته باشیم که این موارد باعث می‌شود با مشکلات زیادی روبرو شویم.

 

وی ادامه داد: اگر فدراسیون هر برنامه‌ای را می‌ریزد باید اجرایی کند این مسئله باعث می‌شود که کمک زیادی به فوتبال ما شود. تغییرات زیاد در برنامه‌ریزی مربیان را با مشکلات همراه خواهد کرد. یکبار زمانی که تیم ملی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حذف شد برنامه تغییر کرد و در حالی که قرار بود لیگ 50 روز تعطیل باشد رقابت‌ها زودتر آغاز شد و اگر دیدار ما مقابل پرسپولیس هم به تعویق بیفتد برای بار دوم است که برنامه تغییر می‌کند. تعطیلات باعث می‌شود که شکل تیمی از دست برود و شرایط سختی پیدا کنیم. من مخالف تغییر کلی برنامه هستم نه تنها بازی با پرسپولیس.

 

مکوندی در مورد اینکه خوردبین اعلام کرده در صورت برگزاری این بازی یا پرسپولیس شرکت نمی‌کند یا با تیم امیدش حاضر خواهد شد گفت: این موضوع مشکل من نیست مشکل خوردبین است اینکه آنها می‌خواهند اصلا شرکت نکنند یا با تیم امیدشان بیایند در ایران باشند یا نباشند برای من فرقی نمی‌کند به تنها چیزی که من فکر می‌کنم صلاح تیم نفت مسجد سلیمان است. من مربی این تیم هستم نه مربی 16 تیم لیگ برتری. اولویت اول و آخر من هم تیمم است.

 

وی در مورد اینکه خوردبین معتقد است مسئولان نفت مسجد سلیمان با لجبازی موافقت خود را اعلام نکرده‌اند گفت: این لجبازی نیست بلکه من شرایط تیم خود را می‌سنجم. تمام هم و غم خود را هم برای موفقیت نفت مسجد سلیمان قرار داده‌ام. به هیچ چیز دیگر هم فکر نمی‌کنم. ممکن است در این مسیر نتوانم تیم را در لیگ برتر حفظ کنم اما تلاش خود را می‌کنم. اگر تمام دنیا هم بگویند این موضوع لجبازی است برای من مهم نیست و کار خود را انجام می‌دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)