پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ گفت: در بحث شبکه‌های اجتماعی تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران هستیم.

حجت‌‌الاسلام علیرضا علیپور  در مورد نحوه فعالیت بازیکنان باشگاه‌های لیگ برتری در شبکه‌‌های اجتماعی مانند فیسبوک گفت:‌ در این بحث فوتبال ایران جزئی از کل است و ما تابع قوانین نظام جمهوری اسلامی هستیم و بر همین اساس هم اهالی فوتبال از قوانین ساری و جاری در کشور در این بخش تبعیت می‌کنند.

وی در مورد صفحه رسمی باشگاه پدیده خراسان در فیسبوک گفت: قطعا باشگاه پدیده و همه باشگاه‌های ایران اگر می‌خواهند عضو پذیرفته شده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باشند باید از مقررات تبعیت کنند.

رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ در مورد گزارش یکی از رسانه‌های مکتوب در مورد رواج اعتیاد در بین برخی از بازیکنان و برخی از مدیران فوتبال کشور، گفت: مگر بازیکنان معتاد هم داریم؟ در مورد مدیران باشگاه‌ها و سرمربیان و سرپرستان تیم‌ها با توجه به اینکه این شغل‌ها جزء مشاغل حساس هستند نیازمند استعلام هستیم اما در مورد این گزارش از مدیر مسئول آن نشریه توضیح خواست که اگر مورد خاصی دارند آن را به ما اعلام کنند و اگر مورد خاصی هم نباشد این مسئله را پیگیری می‌کنیم زیرا ما مدافع منافع فوتبال خود هستیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)