درگیری لفظی علیرضا محمد با منصوری

مرجع خبری پرسپولیس : تمرین امروز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که با میانجیگری علی پروین و موافقت رویانیان خبرنگاران پس از 40 دقیقه در محل تمرین حاضر شدند.

 

در ابتدای تمرین مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به نظر رویانیان تمرین پرسپولیس تا پایان هفته پشت درهای بسته برگزار می‌شود. قریب همچنین اعلام کرد که موضع رویانیان در قبال نصرتی و شیث همان موضع قبلی است و نصرتی برخلاف حرف‌های پروین در دربی ۷۳ حضور نخواهد داشت.

رضایی نیز حق حضور در این دیدار را ندارد. 

* پس از گذشت ۴۰ دقیقه علی پروین به ورزشگاه درفشی‌فر آمد. او ابتدا با اعتراض هواداران پرسپولیس مواجه شد. هواداران خطاب به پروین می‌گفتند شما که می‌گویید پرسپولیس نیاز به هوادار دارد پس چرا نمی‌گذارید تمرین را از نزدیک تماشا کنیم. مگر چه کار تاکتیکی می‌خواهند انجام دهند که پروین خطاب به آنان گفت نگران نباشید همه چیز درست می‌شود. با پادرمیانی پروین خبرنگاران اجازه ورود به ورزشگاه درفشی فر را دریافت کردند اما هواداران که حدود 20 نفر بودند و برخی از آنها از شهرستان آمده بودند پشت درب‌های بسته ماندند.


* خبرنگاران و عکاسان زیادی برای پوشش حضور نصرتی در تمرین پرسپولیس به محل تمرین آمده بودند اما دست خالی برگشتند. نصرتی در تمرین حاضر نشد. 

* هواداران با دیدن خوردبین به وی اعتراض‌هایی داشتند که چرا باید تمرین پشت در بسته بدون اطلاع قبلی برگزار شود اما سرپرست پرسپولیس ضمن عذرخواهی از هواداران به آنها گفت من از این موضوع بی خبر هستم و می‌گویند دستور باشگاه است.

* علی کریمی به صورت اختصاصی زیرنظر پزشک تیم به تمرین پرداخت.

* وحید هاشمیان که روز گذشته از آلمان بازگشته در تمرین امروز حضور پیدا کرد و اختصاصی به تمرین پرداخت.

* نوروزی که پایش را جراحی کرده به استخر و سونا رفت.

* یک بازیکن خارجی در تمرین امروز حضور پیدا کرد اما به دلیل اینکه هماهنگی قبلی نشده بود اجازه تمرین پیدا نکرد.

* پرسپولیسی‌ها در ادامه تمرین خود به فوتبال دستگرمی پرداختند. محسن ‌عاشوری نیز پا به توپ شد. 


 
*مازیار زارع در تمرین امروز غایب بود.

* میثاق معمارزاده در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد اما با لباس شخصی فقط در رختکن حضور داشت. او دیداری با استیلی و پروین داشت و گفته می‌شود امروز قرار است مراسم آشتی کنان این دو نفر برگزار شود.

* زادمهر عضو کمیته فنی پرسپولیس حضور داشت و فقط نظاره‌گر تمرین با قدم زدن در کنار زمین بود. او دقایقی با پروین به گفت‌و‌گو پرداخت.

* تمرینات ویژه هاروت مربی دروازه‌بان پرسپولیس برای دروازه‌بانان در نوع خود جالب بود که می‌شود گفت پس از مدت‌ها تمرینات جدیدی را برای دروازه‌بان‌ها در نظر گرفته بود.

* چند فیلم بازی‌های استقلال در حاشیه تمرین امروز به دست کادر فنی رسید.

* غلامرضا رضایی با اجازه کادر فنی دقایقی اختصاصی تمرین کرد و سپس به رختکن رفت.

* علی کریمی پس از ۵۰دقیقه دویدن و تمرینات اختصاصی تنها نظاره‌گر بود و به دقت در کنار زمین تمرینات را زیرنظر داشت. کریمی در حین تمرین امروز به تشویق بازیکنان می‌پرداخت.

* شکوری در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* بعد از گذشت ۷۰ دقیقه هواداران نیز مجوز حضور در تمرین را گرفتند.


 
* یکی از اتفاقات مهم تمرین درگیری لفظی علیرضا محمد و محمد منصوری در هنگام فوتبال بود. در چند صحنه این دو بازیکن سر یکدیگر آنقدر فریاد زدند تا درگیری لفظی به وجود آمد. ابتدا استیلی از این دو نفر خواست ماجرا را تمام کنند اما به دلیل اینکه این دو بازیکن دست از سر هم برنداشتند و یکدیگر را تهدید می کردند استیلی دو بازیکن را به بیرون فراخواند و به آنها دستور داد دور زمین بدوند. استیلی به این دو بازیکن گفت در صورتی که کارهای خود را ادامه دهید می‌روید خانه و استراحت می‌کنید.

در همین لحظه محمد مجددا اعتراض کرد. محسن عاشوری نیز با شنیدن فریاد محمد به او تذکر داد که چرا روی حرف سرمربی حرف می‌زنی که ناگهان محمد نیز رو در روی عاشوری قرار گرفت و به او گفت می‌دانم دنبال چه هدفی هستی و این حرف‌ها را می زنی چون من فوتبالیست هستم.

پس از گذشت دقایقی بیژن عزیزی مشاور استیلی، علیرضا محمد را کنار کشید و با او به حرف زدن پرداخت که استیلی باز هم اعتراض خود را اعلام کرد و گفت بگذارید بروند بدوند. نمی‌خواهد با این دو بازیکن حرف بزنید.

* در تمرین امروز جواد کاظمیان یکی از بهترین روزهای خود را داشت که توأم با گلزنی وی بود. او البته به دلیل دو اخطاره بودن نمی‌تواند جمعه پرسپولیس را در دربی همراهی کند.

* هیئت عزاداران باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز به ناهاردادن‌های نذری به هواداران و بازیکنان پرداخت.

* برخی از بازیکنان پس از درگیری لفظی بین محمد و منصوری سعی کردند این دو بازیکن را آشتی دهند اما راهی به جایی نبردند و این دو بازیکن با همدیگر اعتراض می‌کردند.

* پرسپولیسی‌ها در مرحله پایانی تمرین به مرور کارهای جدید ، سانتر از جناحین و ضربه به گل پرداختند.

* مهرداد اولادی بر اثر برخورد به تیر دروازه از زانو دچار مصدومیت شد.

* یکی از دوستان علی پروین در تمرین امروز حضور پیدا کرد که با ممانعت نگهبانان ورزشگاه درفشی فر برای حضور در کنار زمین مواجه شد. به همین دلیل درگیری لفظی کوچکی پیدا شد و علی پروین در این ماجرا دخالت کرد و از دوست خود خواست مقررات تمرین پرسپولیس را رعایت کند.

* علی کریمی با لباس گرمکن بارسلونا ورزشگاه را ترک کرد.

* بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین راهی استخر و سونا شدند.

 

 

* علی پروین گفت‌وگویی با استیلی و برخی بازیکنان داشت. وی سپس کنار زمین نشست و عملکرد قرمزپوشان را زیر نظر داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)