مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستان 90 پنج خرید جدید از باشگاه های لیگ برتری داشت که اکثریت آنان حول 30 سال سن داشتند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، در فاصله خردادماه تا اول مرداد 5 بازیکن به نام های علی کریمی(استیل آذین) ، میثاق معمارزاده(فولاد) ، محمد نصرتی(تراکتور) ، مهرداد اولادی(ملوان) و در نهایت جواد کاظمیان(سپاهان) به تیم پرسپولیس پیوستند.

 

سن اکثر این بازیکنان نزدیک 30 سال می باشد به طوری که کریمی:33 سال ، نصرتی:29 سال ، معمارزاده:29 سال ، اولادی:26 سال و کاظمیان:29 سال سن دارند و جوان ترین خرید پرسپولیس مهرداد اولادی لقب می گیرد.

 

میانگین سنی خریدهای پرسپولیس 29/5 سال و نزدیک به 30 سال می باشد که می تواند زنگ خطری برای این تیم در مسابقات طاقت فرسای پیش روی پرسپولیس در سه جام لیگ برتر ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

این در حالی است که بدانیم بازیکن 35 ساله ای چون وحید هاشمیان نیز از قبل در ترکیب این تیم حضور دارد. این مساله لزوم پیش بینی های دقیق و بدنسازی منظم بازیکنان را بیش از پیش به فکر متبادر می سازد. پرسپولیس در حال حاضر و پس از جدایی مولایی و کماسی بدنساز تخصصی ندارد و باید هرچه زودتر برای این پست حساس تصمیم گیری شود.

 

البته بازیکنانی چون علی کریمی جزو استثناهای فوتبال به حساب می آیند. در گذشته شاهد بوده ایم کریم باقری سال ها در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت و تا 38 سالگی در این تیم باقی ماند و گاهی اوقات در زمین قدم می زد اما ناگهان با یک شوت 30 متری دروازه حریفان را به لرزه در می آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)