بازي با الوحده يك ديدار تمريني پيش از مقابله با سپاهان است
مرجع خبری پرسپولیس : ژلكو‌ مياچ، مربي كروات پرسپوليس معتقد است اگر چند بازيكن جديد به تيم كنوني سرخپوشان اضافه شود و كادر فني اين تيم هم براي فصل آينده حفظ شود، آنها مدعي اصلي قهرماني خواهند بود.


* گفته بوديد ديگر مصاحبه نمي‌كنيد؟

– نه، اصلا چنين چيزي نيست. يك روز من خيلي خسته بودم و به خبرنگاري كه براي مصاحبه با من اقدام كرده بود، به او گفتم كه در حال حاضر قادر به مصاحبه نيستم، اما متاسفانه اين گونه عنوان شد كه من خود را ممنوع المصاحبه كرده‌ام. حتي من از خود آن خبرنگار هم به خاطر آن روز عذرخواهي مي‌كنم، اما واقعا سر حال نبودم و نمي توانستم صحبت كنم. به هر حال در عرض چهار ماه حداقل مي‌توانم در يك روز آن خسته باشم!

* يك بازي تشريفاتي با الوحده داريد.

– حيف است كه اين بازي ديگر نمي‌تواند براي ما سرنوشت ساز باشد، ولي اين بازي مي‌تواند بهترين ديدار دوستانه براي پرسپوليس پيش از بازي حساس مقابل سپاهان در ليگ باشد.

 

* چقدر اميد داريد كه از طريق ليگ برتر به آسيا صعود كنيد؟

– خيلي راحت مي‌تواند اين اتفاق رخ دهد كه تيم چهارم ليگ به آسيا برود، البته اين در صورتي است كه پرسپوليس، سپاهان يا استقلال قهرمان جام حذفي شوند، اما من انتظار دارم كه در جام حذفي قهرمان شويم و از اين طريق به جام باشگاه‌هاي آسيا صعود كنيم.

* خيلي‌ها در اين فصل عنوان كردند كه نتايج ضعيف پرسپوليس به دليل نداشتن بازيكنان قدرتمند بود. آيا اين موضوع را قبول داريد؟

– بله. اين واقعيت دارد، هنگامي كه در سال 1998 در تيم ملي ايران با توميسلاو ايويچ كار مي‌كردم هشت بازيكن از پرسپوليس در تيم ملي بود، ديگر چه برسد به استقلال، اما در حال حاضر فقط غلامرضا رضايي، محمد نوري و هادي نوروزي از پرسپوليس در تيم ملي هستند و علي عسگر هم جزو سهميه‌ اميدها محسوب مي‌شود. تعداد ملي پوشان پرسپوليس پايين آمده، اما عقيده من اين است كه تعداد بازيكنان ما براي اين سطح از فشردگي در مسابقات كافي نيست كه ما هر سه چهار روز يكبار يك مسابقه سنگين برگزار مي‌كنيم.

* حميدرضا علي عسگر در چند بازي گذشته عملكرد خوبي در خط حمله داشت. چرا زودتر اين بازيكن را به خط حمله نياورديد؟

– قبول دارم كه علي عسگر يك بازيكن چند پستي است، هم در دفاع راست و چپ و هم در هافبك راست و چپ به خوبي بازي مي‌كند، البته بايد به اين موضوع هم توجه كنيم كه ما به دليل مصدوميت شديد ابراهيم شكوري مجبور شديم از علي عسگر در دفاع چپ استفاده كنيم. اما اين واقعيت است كه خود علي عسگر دوست دارد در خط حمله بازي كند و البته موثرتر هم بازي مي‌كند. با اين حال شكوري در حال بازگشت به تيم است و ديگر مشكلي در اين پست نداريم.

* در اين مدتي كه در پرسپوليس بوديد، كدام بازيكنان را آينده‌دار ديديد؟

– مطمئنا علي عسگر يكي از آن‌ها است و از بين بازيكناني كه كمتر بازي كرده‌اند هم روح اله سيف اللهي بازيكني است كه آينده بسيار خوبي در انتظار او خواهد بود. او خيلي نترس بازي مي‌كند، اما به تجربه بيشتري نياز دارد.

* امير عابديني، مدير عامل باشگاه داماش، براي داشتن شما در فصل بعد اظهار علاقه كرده است. آيا صحبتي با داماش داشته‌ايد؟

– جاه‌طلبي من متصل به پرسپوليس است و اميدوارم كه همه اين كادر در فصل بعد هم در پرسپوليس بمانيم و بتوانيم قاطعانه قهرمان ليگ شويم. مطمئنم كه فصل بعد پرسپوليس با آمدن چند بازيكن جديد و حفظ بخش عمده اي از تيم كنوني و يك كار مشترك يكساله نامزد اصلي قهرماني در فصل بعد خواهيم بود.

* نگفتيد آيا پيشنهادي از داماش داشته ايد يا خير؟

– هيچ گونه پيشنهادي نداشتم و پاسخ من اين است كه كار من با علي دايي و پرسپوليس مرتبط است.

* اگر احتمالا علي دايي فصل بعد در پرسپوليس نباشد، آيا شما همچنان كنار دايي كار خواهيد كرد؟

البته، آينده من وابسته به همكاري با علي دايي است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)