مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال راه آهن گفت: از نتایج ضعیف پرسپولیس در این فصل تعجب‌ می‌کنم.

 

ژلکو میاچ در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان گفت: بازی فردا اهمیت بسیار بالایی برای ما دارد زیرا حریف هم مثل راه آهن در جدول جایگاه مناسبی ندارد. ملوان هم مثل ما مقابل تیم‌های بزرگ بهتر از تیم‌های ضعیف بازی می‌کند.

 

این تیم، پرسپولیس را شکست داده و نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم فردا بازی خوبی از هر دو طرف ببینیم.

 

وی ادامه داد: از هفته نهم به بعد فرم صعودی راه آهن آغاز شده و ما 14 هفته است که باخت نداشتیم. مساوی ما بیشتر با تیم‌های بزرگ بوده است. امیدوارم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و با برتری مقابل ملوان سیر صعودی خودمان را به پیش ببریم.

 

میاچ در مورد 13 تساوی راه آهن در این فصل گفت: همانطور که دیدید نیم فصل دوم را با یک برد شیرین مقابل ذوب آهن شروع کردیم و امیدوارم این روند پیروزی ما ادامه داشته باشد. مخصوصا اینکه فردا با رقیب مستقیم خود بازی داریم و بازی خانگی ما محسوب می‌شود.

 

وی در مورد غیبت علی دایی به دلیل حضور در مقر فیفا گفت: مسلما علی دایی یک وزنه بسیار بزرگ برای هر تیم است و هر تیم می‌تواند از وجود چنین پدیده بزرگی استفاده کند با این حال ما فردا راهی جز پیروزی نداریم و باید حریف را شکست دهیم.

 

مربی فصل گذشته پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا پرسپولیس در این فصل بد نتیجه نگرفته گفت: من از هم از نتایج پرسپولیس تعجب می‌کنم و چون در این باشگاه نیستم نمی‌توانم اظهار نظر صریحی در این باره داشته باشم. پرسپولیس هم مانند استقلال بازیکنان خوبی دارد و چیزی از نظر مهره از این تیم کم ندارد ولی نمی‌دانم چرا این گونه نتیجه گرفته است.

 

وی تاکید کرد: 5 و 6 بازیکن فیکس فصل گذشته در این فصل نیمکت نشین هستند و این معنایش آن است که پرسپولیس نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده است که چنین نفراتی در این تیم نیمکت نشین هستند.

 

میاچ در مورد اینکه ترکیب راه آهن را در بازی فردا علی دایی تعیین کرده یا خود او گفت: هیچ چیز بین من و علی دایی پنهان نیست. او تا دیروز هم تا تمرینات راه آهن بود و می‌دانیم فردا باید با چه نفراتی و چه روشی تیم را به میدان بفرستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)