اکبر میثاقیان پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت: نمی‌توانم حرف بزنم چون عصبی هستم. مظلوم گیر آورده بودند.

وی با انتقاد از بازیکنانش عنوان کرد: مثل اینکه آب‌ها را بچه‌های ما خورده بودند! آبرویمان را بردند. هر از گاهی خوب و هر از گاهی بد بازی می‌کنند. بازی را مفت باختیم و باید می‌بردیم. با پرسپولیس فرقی نداشتیم و روی یک اشتباه گل خوردیم. در حال ترکیدن هستم و نمی‌توانم حرف بزنم.

میثاقیان در مورد اینکه پرسپولیس 6 موقعیت گل داشت، اظهار داشت: موقعی که عقب بودیم معلوم است که حریف ضد حمله می‌زند. نمی‌خواستم دفاع کنیم و شجاع بودیم و حمله کردیم. سه بازیکن ما اولین بازی‌شان در ورزشگاه آزادی بود.

میثاقیان در مورد درگیری‌‌اش با محسن بنگر، گفت: مشکلی با او نداشتم و شایعه درست می‌کنند.

وی در مورد دست‌کم گرفتن پرسپولیس گفت: هر کاری کردم که پرسپولیس نبرد. گلشان هم روی موقعیت 10 درصدی به ثمر رسید. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و اگر نباشد لذت نمی‌بریم و فوتبال «دوزار» نمی‌ارزد. ما بد بودیم  و شل گرفته بودیم و خیلی بد بازی کردیم. توپ را لو می‌دادیم.

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه بازی بدون تماشاگر لذتی ندارد خاطرنشان کرد: اگر ما انتهای جدول باشیم کسی شک نمی‌کند اما پرسپولیس نباید ته جدول باشد.

میثاقیان در مورد ناراحتی سرمربی پرسپولیس از او گفت: من فارسی را به زور حرف می‌زنم چطور به پرتغالی به او گفته‌ام به کشورت برگرد؟ اشکالی ندارد، من جای ژوزه به پرتغال می‌روم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)