مرجع خبری پرسپولیس : شايعه است ، به استقلال نمي‌روم  ! میثم بائو: پرسپولیس را با مطالعه انتخاب کردم

ميثم بائو ضمن رد شايعه حضورش در تيم فوتبال استقلال تهران گفت: من با تيم پرسپوليس قرارداد داخلي امضا كرده‌ام و بازيكن اين تيم محسوب مي‌شوم.
هافبك فصل گذشته تيم فوتبال ابومسلم در گفت‌وگوئی ضمن بيان مطلب فوق افزود: شايعه حضور مجدد من در تيم استقلال صحت ندارد. اگر هم در چند روز اخير قراردادم را با تيم پرسپوليس امضا نكردم به دليل مشكلات خانوادگي بود اما در چند روز آينده به طور يقين اين كار را انجام خواهم داد.
وي ادامه داد: من خودم از حضور در استقلال هيچ خبري ندارم و فقط در حد حرف بوده است اما شايعات فراوان در اين ارتباط هست و در روزنامه‌ها مطرح مي‌شود با این وجود باید بگویم ازهمان ابتدا اولويت اول من حضور در پرسپوليس بود.
ميثم بائو كه سابقه حضور چند ساله در تيم استقلال تهران را دارد در خصوص برخورد هواداران اين تيم گفت: در فوتبال روز دنيا كه حرفه‌اي عمل مي‌شود ديگر اين قبيل مسائل چندان حائز اهميت نيست، من با بررسي‌هاي لازم تيمي را انتخاب مي‌كنم كه پيشرفت‌ كنم. من در زمان حضورم در استقلال تهران تجربه زيادي نداشتم اما در حال حاضر از تجربيات بالايي برخوردار هستم و اميدوارم در پرسپولیس بتوانم به پيشرفت فوتبا‌لم ادامه دهم.
هافبك فصل گذشته تيم ابومسلم خراسان اضافه كرد: هدف اولم از حضور در تيم پرسپوليس حضور در تركيب اصلي تيم ملي و پس از آن عقد قرارداد با يكي از تيم‌هاي مطرح اروپايي است.
وي ادامه داد: در فوتبال دائماَ بايد با جوان‌تر‌هاي تيم رقابت‌ كني و فرقي هم ندارد كدام تيم باشد، من در استقلال و ‌ابومسلم براي اينكه ثابت بازي كنم تمام تلاش خودم را در تمرينات انجام مي‌دادم حالا هم در تيم پرسپوليس نيز همين رويه را ادامه خواهم داد تا به حقم برسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)