پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس تاکید کرد با همراهی مهرداد پولادی جناح چپ محکمی را برای پرسپولیس خواهند ساخت.

سیدمیثم حسینی در مورد شرایط حال حاضر تمرینات پرسپولیس تاکید کرد: خدا را شکر روزی 2 نوبت تمرین منظم و سخت انجام می‌دهیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا با یک پرسپولیس جدید به لیگ پا بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا شاگردان دایی توانایی این را دارند که ناکامی‌های چند سال اخیر پرسپولیس را جبران کنند؟»، گفت: قطعا همینطور است. پرسپولیس چند فصل است که به حقش نرسیده اما امسال با استارت زودهنگام تمرینات می‌توانیم این مسئله را جبران کنیم. ما جزو معدود تیم‌هایی هستیم که خیلی زود تمرینات پرفشار خود را شروع کردیم و تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

مدافع پرسپولیس شرایط خود را مساعد توصیف و تصریح کرد: خوشبختانه جو خوبی در تیم وجود دارد که البته همه اینها به خاطر حضور علی دایی است. ارتباط دوستانه‌ای بین بچه‌ها وجود دارد که امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم تا با یکدلی و یکرنگی به هدف‌مان برسیم.

حسینی در خصوص رقابتش با مهرداد پولادی برای حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان اظهار داشت: با پولادی جدای از مسائل فنی ارتباط خوبی دارم و با هم دوست هستیم. ما اگر با هم رقابت فنی هم داشته باشیم این مسئله باعث می‌شود تا انگیزه‌مان افزایش یابد و در نهایت پرسپولیس به جایگاه اصلی خود برسد. قطعا می‌توانیم در کنار هم جناح چپ محکمی برای پرسپولیس درست کنیم.

وی درباره بازی حساس ایران و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل عنوان کرد: به نظر من حواشی که مربی کره‌جنوبی در چند روز اخیر درست کرده برای این بوده است که بتواند فکر بچه‌های ما را درگیر کند اما بازیکنان ایران آنقدر باتجربه هستند و انگیزه دارند که جز خوشحالی مردم به چیز دیگری فکر نکنند. قطعا تمام بازیکنان تیم ملی می‌خواهند دل 76 میلیون ایرانی را شاد کرده و در نهایت به جام‌جهانی صعود کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)