بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: فردا برای برد مقابل تراکتورسازی به میدان می‌رویم تا در جدول رده‌بندی لیگ برتر بالا بمانیم.
 

میثم رضاپور در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال پدیده خراسان پیش از بازی مقابل تراکتورسازی تبریز، گفت:‌خوشبختانه شرایط تیم خوب است اما هفته قبل برد مقابل صبا را در دقیقه 96 از دست دادیم اما فردا برای پیروزی وارد زمین می‌شویم چرا که می‌خواهیم اولین برد خانگی‌مان را به دست آوریم و امیدوارم که تماشاگران مشهدی برای حمایت از ما به استادیوم بیایند که فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد چرا که تراکتور در مشهد هم طرفدار دارد و تیم خوبی است و از طرف دیگر هواداران مشهدی پدیده هم ما را تنها نخواهند گذاشت. از بازی فردا برد می‌خواهیم تا در جدول رده‌بندی لیگ بالاتر برویم.

وی ادامه داد:‌بازیکنان ما کم‌تجربه نیستند و همگی آنها در لیگ‌های مختلف بازی کردند و حتی سه بازیکن خارجی ما هم با سابقه هستند اما از تیم سال گذشته فقط 3-2 بازیکن بازی می‌کنند و بقیه تیم جدید دور هم جمع شدند. با این همه فکر می‌کنم کسب 5 امتیاز از 3 بازی عملکرد خوبی است و از نظر فوتبالی خوب بازی می‌کنیم و فقط در مشهد نبردیم که همین موضوع باعث شده شرمنده هواداران شویم اما فردا این موضوع را جبران می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان اظهار داشت:‌مطمئن باشید از این هم بهتر می‌شویم و فردا تراکتورسازی را می‌بریم و هفته آینده هم در تهران مقابل پرسپولیس به برتری می‌رسیم و شک نکنید که پرسپولیس را در تهران می‌بریم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)