میثم نقی‌زاده در روزهای استراحت هم از تمرین غافل نیست. او که خبرهای انتخاب سرمربی پرسپولیس را به دقت پیگیری کرده امیدوار است کار زودتر آغاز شود…

سایت گل؛ در فصل گذشته از خودت راضی بودی؟

خب من فکر کنم راندمان خوبی از خودم به جا گذاشتم اما مهم این است که هواداران از من راضی باشند. در مجموع فصل خوبی بود توانستم در کنار بازیکنان بزرگی چون مهدوی‌کیا و کریمی بازی کنم و این افتخار بزرگی برای من است. البته ناراحتم از این‌که نتوانستیم برای هواداران بی‌شمارمان جامی بیاوریم.

درجریان انتخاب مربی برای پرسپولیس هستی؟

بله اخبار را پیگیری می‌کنم. به نظر من هر چه زودتر مربی انتخاب شود بهتر است و این کمک می‌کند که مربی بتواند تیم خود را ببندد و تمرینات بهتری انجام دهد.

علی دایی گزینه اصلی است. نظرت چیست؟

ایشان مربی بزرگی است و برای من افتخار است که شاگردی ایشان را بکنم. اگر ایشان مربی پرسپولیس بشود، قطعاً می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و با توجه به شخصیت بزرگش این تیم را به جایگاه واقعی خود برساند. ایشان به کار کردن با جوان‌ها اعتقاد دارد و این به سود ماست.

گزینه‌های دیگر چطور؟

من هم چیزهایی شنیده‌ام، همگی آنها از مربیان خوب ایران هستند اما تصمیم انتخاب مربی با مدیریت است و اوست که تصمیم نهایی را می‌گیرد. من در جایگاهی نیستم که در مورد مربی نظری بدهم.

قراردادت با پرسپولیس چگونه است؟

قرارداد من سه ساله مشروط است اما هنوز برای تمدید صحبتی نشده. البته طبیعی است چون آن‌طور که شنیده‌ام با هیچ بازیکنی برای تمدید قرارداد صحبت نکرده‌اند و فکر کنم بعد از انتخاب مربی این اتفاق بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)