هافبک دفاعی تیم فوتبال گسترش تبریز که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را هم دارد در مورد دیدار با این تیم در هفته نهم لیگ برتر گفت: مطمئن باشید فردا شاهد یکی از بهترین بازی‌هایم خواهید بود.

به گزارش مهر، میثم نقی‌زاده، هافبک دفاعی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اصلا تصور نمی‌کردم پرسپولیسی‌ها من را نخواهند، اما برای تصمیم‌شان احترام قائلم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که در خدمت تیم شهرم هستم. گسترش فولاد تبریز علی رغم جوان بودن تا این هفته لیگ برتر کار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و به این روند در بازی فردا ادامه خواهیم داد. مطمئن باشید جوانان تیم‌مان برای اثبات توانایی‌های خود به میدان می‌آیند و امیدوارم با دست پر خارج شویم.

نقی زاده که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را هم دارد، در مورد تقابل با این تیم تصریح کرد: در مدت کوتاهی که در پرسپولیس بودم هواداران تیم به من لطف داشتند اما اینکه علی دایی و مسئولان پرسپولیس من را نخواستند، یک نظر شخصی بود. من به هیچ وجه از آنها ناراحت نیستم و حق را به آنها می‌دهم. الان عضوی از گسترش فولاد تبریز هستم و تمام توانم را برای موفقیت این تیم می‌گذارم و مطمئن باشید فردا شاهد یکی از بهترین بازی‌هایم خواهید بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)