خبرگزاری پرسپولیس : میثم نقی زاده دوست ندارد لقبی برای خودش انتخاب کند. بازیکن صاف و ساده سرخپوشان به سئوالات اینگونه پاسخ می دهد:

به نظر تعطیلات چندان به سود پرسپولیس نبود؟

تیم ما روی روند برد افتاده بود، جدا از بازی مس که به نظرم بدشانسی هم آوردیم، تیم ما قبل از تعطیلات روند بسیار خوبی داشت. وقفه 20 روزه هم به سود ما نبود چون پرسپولیس تعداد زیادی ملی پوش دارد و بیشتر از بقیه تیم ها از این تعطیلی متضرر شد.

 

از عملکرد خودت راضی هستی؟ امسال در پرسپولیس عملکرد متوسطی داشتی.

من همیشه سعی می کنم طوری بازی کنم که در اختیار تیم و تاکتیک اتخاذ شده باشم، ضمن این بازی یک بازیکن در پست هافبک دفاعی به چشم نمی آید و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

 

نگران نیستی با حضور رضا حقیقی و یک بازیکن خارجی که احتمالا در نیم فصل جذب می شود، کاملا در پرسپولیس یک بازیکن نیمکت نشین شوی؟

من بازیکن پرسپولیس هستم و با این تیم قرارداد حرفه ای منعقد کردم، بنابراین یاد گرفتم کاری به مسائل پیرامون نداشته باشم و نگران حضور بازیکنان جدید هم نیستم، سعی می کنم آنقدر خوب باشم که جایم را در ترکیب اصلی تثبیت کنم و به نوعی در پرسپولیس جا بیفتم.

 

یکی از بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس در زمان حضور آپیا گفته بود ترسی از این بازیکن ندارد و اگر او آپیاست، من هم "گنارو گتوزو" هستم! نظر تو در این مورد چیست؟

من هیچ ادعایی ندارم و دوست ندارم لقبی برای خودم انتخاب کنم. بازی ژابی آلونسو را دوست دارم و در ایران هم کریم باقری را الگوی فنی و اخلاقی خودم قرار دارم. دوست دارم من را به نام خودم، میثم نقی زاده بشناسید.

 

ذوب آهن را شکست می دهید؟ این تیم با پیروزی 4-1 مقابل سپاهان بدجوری برای پرسپولیس خط و نشان کشید!

ذوب آهن تیم خوبی است و بازی سختی در پیش داریم اما می خواهیم با پیروزی مقابل این تیم بازهم شرایط پرسپولیس را در جدول بهبود ببخشیم.

 

راستی شنیده ای استقلالی ها با خودشان آب معدنی به اصفهان برده اند؟!

من نمی توانم بگویم اقدام استقلالی ها درست است یا غلط، چون اگر بگویم درست است تیم سپاهان را زیر سئوال برده ام ! اما به نظر اقدامشان حرفه ای ست، من شنیدم کره ای ها هم با هر تیم آسیایی بازی دارند، آب معدنی هایشان را با خودشان به آن کشور می برند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)