پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کنار گذاشتن دیروز من از تمرین یک اتفاق ساده بود و خیلی زود هم به تمرین برگشتم.

مبین میردورقی در خصوص اخراجش از تمرین دیروز توسط حمید درخشان و سپس بازگشتش به تمرین گفت: این یک اتفاق ساده در تمرین بود و نمی‌دانم چرا به این موضوع اینقدر پرداخته می‌شود و از این دست اتفاقات در فوتبال درون تیمی رخ می‌دهد و باید بگویم که فقط من در این میان از تمرین بیرون نرفتم بلکه علی علیپور هم مثل من از تمرین بیرون آمد اما هر دو نفرمان به تمرین برگشتیم و باز هم تأکید می‌کنم هیچ اتفاق خاصی نبود.

وی درباره اینکه درخشان چه صحبتی با این دو بازیکن انجام داد، تصریح کرد: حمید درخشان هیچ حرفی به ما نزد و نمی‌دانم چرا اینقدر این مسئله بی‌جهت بزرگ می‌شود و باید بگویم که این تنها یک برخورد ساده بود که در هر تیمی و برای هر بازیکنی امکان دارد رخ دهد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این حاشیه‌سازی‌ها در راستای حاشیه‌سازی‌های قبلی برای من است و باور کنید اگر چند دقیقه بازی کنم همه چیز درست می‌شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی این فرصت به تو داده شود گفت:‌ چرا که نه؟! همه تلاشم را می‌کنم تا در پرسپولیس بازی کنم و مطمئن باشید درخشان هم این زمان را به من خواهد داد و می‌توانم برای پرسپولیس بازی کنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)