پرسپولیس نیوز : کمک داور فوتبال کشورمان گفت: دوست ندارم به اتفاقات گذشته و بازی جام حذفی فکر کنم.

علی میرزابیگی، درباره حضور در جام وحدت و کمک داوری در مسابقه نهایی این رقابت ها اظهار داشت: بالاخره حضور در این رقابتها افتخاری بود. همه دوست دارند در چنین مراسمی حضور داشته باشند. من هم از این قاعده مستثنی نبودم.

وی درباره برخورد ابتدای مسابقه با ایگور پانادیچ مربی پرسپولیس اذعان داشت: پانادیچ خیلی منطقی برخورد کرد. پس از مسابقه ذوب آهن و پرسپولیس، این اولین برخورد ما با هم بود و برخوردی دوستانه داشتیم. به هرحال گذشته دیگر برنمی گردد و من هم اشتباهی کردم اما امروز اتفاق خاصی رخ نداد.

کمک داور فوتبال کشورمان درباره صحبت یکی از داوران که می گفت اگر بابت هر اشتباه سهوی داوران محروم شوند، باید تماشاگران همیشه محروم باشند، تصریح کرد: به هرحال نمی خواهم به حاشیه و گذشته ها برگردم امروز هم پرسپولیسی ها به من لطف داشتند، از جمله یکی از لیدرهای پرسپولیس مارکو مربی بدنسازی باشگاه، فرشاد پیوس و همچنین محمود خوردبین که مرا شرمنده کردند.

میرزابیگی در خاتمه در ارتباط با هجمه های وارده بر خود پس از مسابقه ذوب آهن و پرسپولیس خاطرنشان کرد: هرچه بوده گذشته و من دوست دارم به آینده فکر کنم. مهم این است که از گذشته درس بگیریم و از اشتباهات خود استفاده مثبت و مفید کنیم.  

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)