کارشناس داوری فوتبال کشورمان با تحلیل قضاوت وحید کاظمی در دیدار فولاد و پرسپولیس، یادی از دیدار ایران – ژاپن کرد.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت وحید کاظمی داور دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس گفت: یک بازی معمولی بود که داوران و کمک داوران به خوبی توانستند بازی را مدیریت کنند. در مناطق حساس هیچ اتفاقی رخ نداد و نه آفسایدی رخ داد و نه صحنه مشکوک به پنالتی که بخواهد مسائل داوری را در این بازی مطرح کند.

وی افزود: در دقیقه ۳۷ بازی، بازیکنان سر خطا بودن یا نبودن یک توپ با داور بحث می‌کردند که بازیکن فولاد خیلی زود بازی را شروع کرد. بازیکنان ما باید این را آموزش ببینند که نباید با داور بحث کنند، همانطور که در بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌های آسیا برای ما آن اتفاق رخ داد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: در میانه میدان درگیری میان مغانلو و آبشک به وجود آمد که اخطار داور به هر دو بازیکن صحیح بود. در ادامه هم آبشک خطایی مرتکب شد که بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند داور باید کارت زرد دوم را به او بدهد، اما من چنین نظری ندارم و داور به درستی تصمیم‌گیری کرد.

میرزابیگی در مورد خطای وحید امیری گفت: در دقیقه ۶۳ هم وحید امیری به دلیل گرفتن موقعیت خوب از فولادی‌ها و خطا پشت محوطه جریمه خودی، به درستی با کارت زرد جریمه شد.

وی تأکید کرد: موسی کولیبالی نیز در دقیقه ۸۰ بازی جلوگیری از شروع مجدد بازی پرسپولیسی‌ها روی اوت دستی داشت که داور مسابقه باید با کارت زرد او را جریمه می‌کرد که این اتفاق رخ نداد. در مجموع هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و داور قضاوت خوبی داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)