خبرگزاری پرسپولیس : کارشناس داوری فوتبال گفت در مسابقه استقلال برابر مس یک پنالتی تیم مس گرفته نشد.

ابراهیم میرزابیگی کارشناس برنامه نود با اشاره به این مطلب افزود: زمانی که امیرحسین صادقی به هوا می پرد دست بازیکن نباید آنجا باشد  و آن قدر باز شود و اگر هم بود خطا است و مطمئناً باید پنالتی اعلام می شد.

وی درباره حرکات نکونام در این بازی و شائبه اینکه وی قصد داشت عمداً اخطار بگیرد تا مسابقه دربی را از دست ندهد گفت: من هم چندین بار دیدم که آقای نکونام تکل های بدی روی پای بازیکنان حریف رفت اما آقای ترکی کارت نداد. فکر می کنم ایشان قصد داشت عمداً کارت بگیرد. نکونام در سه یا چهار مورد خیلی تلاش کرد کارت بگیرد اما نتونست.

وی در مورد صحنه ای که به دلیل وقت تلف کردن در انتهای بازی پیش آمد و روی تصویر کارت برای نکونام ثبت شد گفت: در اینجا توپ زیر پای خسرو حیدری بود و کارت زرد هم باید به وی نشان داده می شد.

این کارشناس داوری در خصوص مسابقه استقلال برابر ابومسلم در جام حذفی نیز ادامه داد: در یک صحنه در میانه میدان امیرحسین صادقی کاملا با دست به صورت بازیکن حریف کوبید و ضربه شدت لازم را داشت و باید کارت قرمز می گرفت.

وی درباره پنالتی گرفته شده برای استقلال گفت: واضح است که مدافع ابومسلم با دست توپ را  می زند و توپ روی سر بازیکن هست و خطای پنالتی درست بود و اخطار به درستی داده شد.

میرزابیگی درباره خطایی که مجتبی جباری قبل از گل چهارم استقلال مرتکب شد نیز تاکید کرد: بازیکن آبی اینجا بی احتیاطی می کند و پای بازیکن را میزند و باید خطا اعلام می شد و گل چهارم مردود بود.

این کارشناس داوری در خصوص عدم ورود بازیکن ابومسلم در ابتدای نیمه دوم به زمین و تصمیم داور به شروع بازی در شرایطی که ابومسلم 10 نفره بود و یک گل دریافت کرد نیز گفت: داور نمی تواند بازی را نگه دارد چون یک بازیکن نیست. داور میتواند با 7 نفر بازی را شروع کند. من به داور توصیه می کنم حتما قبل از بازی تعداد بازیکنان را شمارش کند، کم بودن بازیکنان مشکلی ندارد، اما ممکن است یک تیم 12 نفره باشد.

 

گفتنی است تیم فوتبال استقلال با برتری برابر ابومسلم راهی نیمه نهایی جام حذفی و با برد دو بر یک برابر مس کرمان و کسب سه امتیاز به صدر جدول رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور راه یافت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)