شیاطین سرخ که این هفته در الدترافورد 2-1 مغلوب وست بروم شدند، بدترین شروع شان در 24 سال اخیر را تجربه می کنند و در حال حاضر در رتبه دوازدهم لیگ برتر قرار دارند.

 

میرشیا لوچسکیو، سرمربی شاختار دونتسک، اعلام کرد دلیل شروع ضعیف منچستریونایتد در رقابت های این فصل، سیستم چرخشی دیوید مویس است.
شیاطین سرخ که این هفته در الدترافورد 2-1 مغلوب وست بروم شدند، بدترین شروع شان در 24 سال اخیر را تجربه می کنند و در حال حاضر در رتبه دوازدهم لیگ برتر قرار دارند.
لوچسکیو معتقد است که تغییرات زیاد مویس در ترکیب اصلی تیمش موجب شده تا آنها نتوانند در هفته های ابتدایی فصل به نتایج مطلوب برسند.
او به خبرنگاران گفت:" وقتی مربی تیم تغییر می کند، فلسفه کاری تیم هم عوض می شود و جا افتادن این نیاز به زمان دارد. به همین دلیل است که مویس در این مقطع دچار مشکل شده است.
اما ما دیدارهای منچستریونایتد را بررسی کردیم و البته می دانیم که آنها همیشه تغییر خواهند داشت؛ شاید هر بار چهار یا پنج بازیکن. این تغییر روی ارتباط بازیکنان تاثیر می گذارد و فکر می کنم که تغییرات زیادی در ترکیب مشکلات زیادی ایجاد می کند.
سایر تیم های بزرگ لیگ برتر مانند چلسی، لیورپول و آرسنال اینقدر در ترکیب شان تغییر ندارند. البته من شیوه کاری آقای مویس را از اورتون می شناسم. او یکی از بهترین مربیان لیگ برتر است. او نیاز دارند تا برای مدتی با این بازیکنان کار کند و بیایید امیدوار باشیم که منچستریونایتد بعد از دیدار مقابل ما، فرم خوبش را پیدا کند."

لوچسکیو که در سال 1999 با اینتر مقابل منچستریونایتد قرار گرفته بود، تیم آن زمان شیاطین سرخ را مورد تحسین قرار داد.

" چهارده سال قبل، من با اینتر مقابل فرگوسن و منچستریونایتد قرار گرفتم. من خاطرات خوبی از آن دیدار دارم. ما اول به گل رسیدیم و منچستریونایتد گل تساوی را زد و صعود کرد و در نهایت قهرمان چمپیونزلیگ شد."

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)