كسي از طرف باشگاه با من تماس نگرفته اما خودم هم شنيدم و چند نفري زنگ زدن به من گفتند كه پرسپوليس تو را مي‌خواهد. اميدوارم هر چه كه برايم خير است اتفاق بيفتد.

 گل؛ چند هفته‌اي است كه ديگر سراغي از جوان باانگيزه و پرتلاش سايپا در بازي‌ها نيست و در رويارويي با استقلال هم در تركيب سايپا نبود، خبرهايي هم درباره پيوستنش به پرسپوليس به گوش مي‌رسد.

ميلاد هيچ كدام از اين خبرها را تكذيب نمي‌كند. اما حضور در تيم‌هايي مثل پرسپوليس را ريسك بزرگ مي‌داند. شايد او هم سرخپوش شود.

چند هفته‌اي است از تو خبري نيست، چرا ديگر بازي نمي‌كني؟
‌‌‌ درست است به هرحال نظر مربي بوده و من هم احترام مي‌گذارم.
شنيده مي‌شود كه به دليل مصدوميت نيمكت‌نشين شدي؟
‌‌‌ مچ پايم كمي درد مي‌كند، اما مشكلي براي بازي كردن ندارم. پنج شش هفته‌اي است كه از تركيب دور شدم و خودم هم نمي‌دانم چه دليلي دارد، در هر صورت نظر سرمربي بوده و من نمي‌توانم در اين باره اظهارنظر كنم.

فكر مي‌كني اين نيمكت‌نشيني ربطي به عملكرد تو در بازي‌هاي گذشته داشته باشد؟
‌‌‌ من سيزده هفته كامل در بازي‌ها بودم و خوشبختانه در اين هفته‌ها نتايج خوبي گرفتيم و 8 هفته به عنوان بهترين بازيكن انتخاب شدم. هر چند هميشه فكر مي‌كنم كه بايد عملكردم را بهتر كنم، اما احساس مي‌كنم در اين هفته‌ها عملكرد خوبي داشتم. شايد هم به خاطر نوع بازي‌ها باشد چون سيستم بازي‌ها در خانه و خارج از خانه فرق مي‌كرد.

خبرهايي درباره پيوستن تو به پرسپوليس به گوش مي‌رسد، حقيقت دارد؟
‌‌‌ چه بگويم، كسي از طرف باشگاه با من تماس نگرفته اما خودم هم شنيدم و چند نفري زنگ زدن به من گفتند كه پرسپوليس تو را مي‌خواهد. اميدوارم هر چه كه برايم خير است اتفاق بيفتد.

اگر پرسپوليس درخواست جذب تو را داشته باشد، خودت تمايل داري؟
‌‌‌ آرزوي هر كسي است كه در اين تيم‌هاي بزرگ بازي كند، اما واقعيت اين است كه بايد فكر كنم در پرسپوليس و استقلال بازي كردن سخت است بايد شرايط را خوب بسنجم، بايد زماني به اين تيم‌ها وارد شوي كه بتواني بازي كني، نشستن روي نيمكت اين تيم‌ها بازيكن را از بين مي‌برد.

شرايط در سايپا چه طور است، آيا رضايتنامه مي‌دهند؟
‌‌‌ نمي‌دانم، من قرارداد دارم و باشگاه بايد درباره من تصميم بگيرد.

هم‌پستي‌هايت را در پرسپوليس مي‌شناسي؟
‌‌‌ بله،  رضايي، نوروزي و… كه همگي بازيكنان مطرح و بزرگي هستند.

اگر جدي شود، براي حضور در پرسپوليس تلاش خواهي كرد؟
‌‌ همانطور كه گفتم هنوز هيچ چيز مشخص نيست. من مدت زمان زيادي است تقريبا از نخستين حضور آقاي مايلي‌كهن در سايپا بودم و حالا هم با قراردادي كه دارم همه چيز به باشگاه برمي‌گردد، هيچ بازيكني بدش نمي‌آيد به پرسپوليس برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)