پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر شرایط از هر لحاظ برایم مهیا باشد، دوست دارم در تیم بزرگ ذوب‌آهن بمانم و برای این تیم بازی کنم.

میلاد غریبی اظهار کرد: خوشبختانه مصدومیتم بر طرف شده است و به گفته پزشکان می‌توانم تا 4 روز آینده تمرینات خود را آغاز کنم. در این مدت تلاش کردم با پشتکار بیشتر بتوانم بر مصدمیت خود غلبه کنم که خوشبختانه به روال عادی برگشتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در ذوب‌آهن بماند یا به پرسپولیس برگردد، گفت: ذوب‌آهن تیم بزرگی است و دوست دارم اگر شرایط مهیا باشد در همین تیم بمانم، اما به هر حال چون به صورت قرضی از پرسپولیس به ذوب‌آهن آمدم همه چیز به پرسپولیس بستگی دارد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: در این مدت که در اصفهان بودم از همه چیز راضی بودم. مدیرعامل باشگاه و سعد محمدی مدیرعامل کارخانه که خود یک شخص ورزشی است در این مدت به تیم خیلی کمک کردند و ما هر وقت نتیجه نمی‌گرفتیم بیشتر شرمنده آنان می‌شدیم که نتوانستیم جواب زحمات آنها را بدهیم. به هر حال خوشحالم که توانستیم در لیگ برتر ماندگار شویم و امیدوارم سال آینده ذوب‌آهن به جایگاه واقعی خود بازگردد. طبق برخی اخبار ظاهرا منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم می‌شود که این خبر خوبی برای اصفهانی‌ها است، چرا که افتخارات ذوب‌آهن در زمان این مربی به دست آمده است.

غریبی خاطرنشان‌ کرد: متاسفانه پرسپولیس تاکنون تنها 33 درصد از قراردادم را پرداخت کرده است و مسئولان قبلی این باشگاه اصلا جوابگوی من نبودند. خوشبختانه با آمدن علیرضا رحیمی که یک مدیر کاربلد است، امیدوارم مطالبات بازیکنان پرسپولیس و از جمله من پرداخت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)