پرسپولیس نیوز :  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید می‌خواهد با گلزنی جواب اعتماد سرمربی تیمش را بدهد.

میلاد کمندانی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سیاه جامگان مشهد اظهار کرد: دیروز بازی خوب و منطقی‌ای را انجام دادیم و از فرصت‌های گل‌مان استفاده کردیم و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. من هم فرصت بازی پیدا کردم و روی یک صحنه با ضربه قصد داشتم دروازه حریف را باز کنم اما این اتفاق رخ نداد. ان‌شاءالله در بازی بعد شوت بعدی‌ام حتما به گل تبدیل خواهد شد.

او در ادامه اضافه کرد: درست است که در بازی‌های خانگی نتوانسته‌ایم نتایج مطلوبی بگیریم اما مطمئنا تلاش می‌کنیم تا در بازی بعدی که در مقابل ملوان و در ورزشگاه آزادی است نتیجه بگیریم تا طلسم نبردن‌هایمان در آزادی بشکند. ما این پتانسیل را داریم که ملوان را هم شکست بدهیم. ان‌شاءالله با برد ملوان به روند بردهایمان ادامه می‌دهیم و شرایط خوبی هم در جدول پیدا می‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگذشت هادی نوروزی گفت: زمانی که این اتفاق رخ داد من همراه تیم ملی امید در قطر بودم. صبح که بیدار شدم اخبار خبرگزاری‌ها را چک نکردم اما دوستانم به من گفتند که آقا هادی فوت کرده است. البته ابتدا فکر می‌کردم که با من شوخی می‌کنند اما پس از گذشت دقایقی زمانی که برای صرف صبحانه به رستوران هتل رفتم و اعضای کادر فنی را دیدم متوجه شدم این خبر واقعیت دارد. واقعا شوکه شده بودم و نمی‌دانستم باید چه کار کنم. آقا هادی یکی از بهترین بازیکنان تیم ما بود و من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

وی ادامه داد: فوت هادی تاثیرات منفی زیادی بر روحیه بازیکنان ما داشت. یک همبازی خوب را از دست دادیم و همین موضوع در دیدار مقابل صبا هم مشهود بود اما مطمئنا شرایط ما در آینده بهتر می‌شود و می‌توانیم بازی‌های بعدی را ببریم.

او درباره برانکو ایوانکوویچ هم گفت: برانکو به من اعتقاد دارد و از این بابت خیلی خوشحالم. همیشه سعی می‌کنم جواب اعتمادش را بدهم. ان‌شاءالله اگر در بازی بعدی به میدان رفتم با گلزنی جواب اعتماد برانکو را می‌دهم. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)