پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر اشتباهات پر تعداد داوری گریبانگیر پرسپولیس نمی شد امروز با اقتدار قهرمانی نیم فصل را جشن می گرفتیم.

مهرداد میناوند پس از بازی پرسپولیس مقابل راه آهن عنوان کرد:بدون تردید پرسپولیس برانکو شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است. تیمی جوان,دونده و با برنامه که با ارائه هجومی ترین فوتبال ممکن هواداران و کارشناسان را سر ذوق آورده است.

وی ادامه داد:میانگین بالای دوندگی و تعداد زیاد پاس های کوتاه,دقیق و هدفمند و از همه مهم تر همدلی و رفاقتی که در تیم موج می زند مهم ترین فاکتورهای موفقیت دوست داشتنی ترین پرسپولیس چند فصل اخیر بوده است.اما شاید شاهکار برانکو کمک به تک تک اعضای تیم برای کنار آمدن با غم بزرگ فقدان کاپیتان محبوب و متعصب تیم محبوبمان بود که نشان می دهد وی یک روانشناس و مربی انگیزشی در کلاس جهانی هم هست. شاید اگر اشتباهات پر تعداد داوری گریبانگیر پرسپولیس نمی شد امروز با اقتدار قهرمانی نیم فصل را جشن می گرفتیم و در جمع چهار تیم پایانی جام حذفی هم حضور داشتیم.

میناوند افزود:باید از مدیریت باشگاه که در ابتدای فصل خودم هم یکی از منتقدان آن بودم تشکر ویژه ای داشتم که بدون حاشیه و سر و صداهای مرسوم رسانه ای به بهترین نحو ممکن عمل کرد و تیمی شایسته را برای هواداران ساخت. قطعا در پنجره نقل و انتقلات نیم فصل هم حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)