پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:توصیه ام به صالح این است که یک بار دیگر فیلم بازی را به دقت تماشا کند،شاید او بازی دیگری را تماشا کرده است!

مهرداد میناوند ،درباره دربی 81 اظهارداشت:اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم باید بگویم که استقلال در 10 دقیقه نخست بازی خیلی خوب بود و پرسپولیسی ها تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودند. اما زمانی که پرسپولیس به بازی برگشت ورق هم به نفع پرسپولیس برگشت و واقعا استقلال حرفی برای گفتن نداشت.البته نباید از عملکرد خوب و بدون نقض خط دفاعی استقلال و مهدی رحمتی هم غافل بود.

وی افزود:عملکرد محسن مسلمان فوق العاده بود و نشان داد که اگر به او اعتماد شود می تواند موجبات موفقیت را برای هم تیمی ها خود فراهم آورد. او اگر قدر خود را بداند می تواند ملی پوش شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره برانکو تاکید کرد:پرسپولیس این روزها مدیون برانکو است زیرا روحی را که در تیم می بینیم فقط مربی می تواند به بازیکنان تزریق کند.

وی خطاب به هواداران استقلال گفت:وقتی در دقیقه 24 دیدم که چقدر هوادران استقلال به هادی نوروزی لطف دارند واقعا خوشحال شدم و جا دارد اینجا از آنها تشکر کنم.

میناوند درباره صحبت های مجید صالح مبنی بر اینکه از بیرون می خواستند بازی به تساوی کشیده شود اذعان داشت:این حرف ها دیگر قدیمی شده است. تعجب می کنم از شخصی مانند مجید صالح که قدرت آنالیز خوبی دارد،اگر قرار بود بازی به تساوی کشیده شود این همه صحنه حساس چه بود؟بهتر است آقای صالح به تیم خود بپردازد زیرا فکر می کنم این حرف ها بیش تر شبیه به جوک است.توصیه ام به صالح این است که یک بار دیگر فیلم بازی را به دقت تماشا کند،شادید او بازی دیگری را تماشا کرده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)