پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:برای مظلومی احترام قائلم اما فکر کنم که او شب قبل بازی خوب نخوابد و شاید خواب ایمون زاید را بیبند.

مهرداد میناوند درپاسخ به کری خوانی های علی سامره گفت:علی هنوز جوان است و نمی داند باید کجا کری خوانی کند.او دوست من است و خیلی مودب است اما آرزو بر جوانان عیب نیست.

وی درباره اوضاع پرسپولیس در آستانه دربی 81 تاکید کرد:با اطمینان خاطر می گویم که حسم نسبت به پرسپولیس مثبت است و فکر می کنم برای دربی هدف دارد.بی پروا بودن جوانان هر دو تیم به دربی کمک می کند و این بازی را زیبا خواهد کرد.باید خطاب به دوستان استقلالی ام بگویم که  استقلال روز سختی خواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عدم کری خوانی پرسپولیس ها اظهارداشت:به خاطر کارهایی که استقلالی ها در روز های سوگواری هادی نوروزی انجام دادند  از بزرگ و کوچک آنها باید تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند همین هم باعث شده است تا پرسپولیسی حیا کنند و دیگر برای استقلال کری خوانی نکنند. البته استقلالی ها هم به احترام نوروزی متقابلا همین کار را کرده اند. البته باید از این کری نخواندن ترسید زیرا اینگونه نمی توان فهمید در زمین چه اتفاقی خواهد افتاد .

وی درباره پرویز مظلومی گفت:برای مظلومی احترام قائلم اما فکر کنم که او شب قبل بازی خوب نخوابد و شاید خواب ایمون زاید را بیبند. به هر حال حق دارد اگر از قرص های خواب آور استفاده کندبلکه کابوس ها از وی دور شوند.حیف که این حجب و حیای امسال دست ما را بسته است!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا واقعا مقابل علی سامره کم آورده است؟ اذعان داشت:می دانید باشگاه پرسپولیس کلا من را گذاشته برای کری خوانی و در این موضوع معروف هستم اما خوب واقعا مقابل علی کم آوردم.

میناوند افزود:اگر به جای فیفا بودم قانونی می گذاشتم که دیگر برای نتیجه مساوی نه تنها امتیازی به تیم ها داده نشود بلکه کسر شود. بنابر این اول از همه امیدوارم که اگر قرار است اتفاق خوبی بیفتد برای پرسپولیس بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)