پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:وقتی برانکو از ایران می رود باید همه امور فنی را به کریم باقری بسپارد.

مهرداد میناوند که از زمان حضور برانکو در پرسپولیس از وی حمایت کرده و در صفحه شخصی اش شب گذشته به موضوعاتی اشاره داشت که سوالاتی را در ذهن تداعی کرد.

وی در این باره این صحبت ها اظهار داشت: من به عنوان یک هوادار از وضعیت فعلی باشگاه عصبی می شوم. اواخر فصل گذشته تصمیم خوب باشگاه پرسپولیس، جذب برانکو بود. او در همین مدت چند هفته توانست با بازیکنان آشنا شود و نفرات مورد نظرش را شناسایی کند. باید هم قبول کنیم با توجه به پتانسیل تیم صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا میسر نبود. انتظارم این بود ایشان یک نگاه ویژه ای به پرسپولیس داشته باشد. اما پولش را ندادند و با حالت قهر از ایران رفت که این اصلا خوب نبود. انتظار داشتم وقتی برانکو برمی گردد حرف بزند. پارسال گفتند فلان بازیکن را می گیریم اما نشد. الان هم همان آش و همان کاسه. من که این حرف ها را می زنم از 30 کیلومتری باشگاه هم رد نمی شوم و در واقع دنبال پست و مقام هم نیستم. من در این مکتب بزرگ شدم و اگر حرفی می زنم از سر دلسوزی است و هیچ وقت ادبیاتم بد نبوده است.

وی ادامه داد: برانکو اگر همین الان هم 5،6 بازیکن مد نظرش را هم جذب کند باز هم دیر شده است چون وقتی در یک تیم 10 بازیکن می روند و 10 بازیکن می آیند برای هماهنگی آنها زمان لازم داریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: چرا آدمی که فصل گذشته مشکلاتی را برای پرسپولیس به وجود آورد و الان هم رد صلاحیت شده باید همچنان پشت صحنه حضور داشته باشد؟ او امتحانش را پس داده است اما لج و لجبازی ها همچنان ادامه دارد و معلوم نیست با چه کسی لج می کنند؟ من در اینجا از حسین عبدی، دوست خوبم می پرسم مگر می شود یک روزه پرسپولیس را عوض کرد؟ همچنین از دکتر زادمهر و جعفر کاشانی که از پیشکسوتان بسیار محترم باشگاه پرسپولیس هستند و با همه احترامی که برایشان قائل هستم می پرسم واقعا در زمان مدیریت شان چه کاری برای باشگاه کرده اند و حضورشان چه خروجی داشته است؟ آیا بازیکن ایده آل گرفته اند؟

میناوند با اشاره به حضور کریم باقری در کادر فنی بیان داشت: کریم انسانی بسیار رک است و حرف من با برانکو این است که وقتی از ایران می رود باید همه امور فنی را به کریم باقری بسپارد نه اینکه در زمان هایی که باید از او مشاوره بگیرند، نمی گیرند.

وی ادامه داد:صحبت من این است پرسپولیس با همه تیم ها فرق می کند. مگر می شود تمرین این تیم با 7 نفر انجام شود؟ الان هم یکسری صحبت ها مطرح می شود مبنی بر اینکه هواداران قصد اعتراض دارند.. من اصلا این تحریک ها و حرکات را قبول ندارم. چون با اعتراض و این مدل کارها چیزی حل نمی شود. استقلال دیرتر از ما شروع کرده و مربی اش دیرتر انتخاب شده اما بازیکنانش را کم کم می گیرد اما اینجا و در پرسپولیس به بازیکنان می گویند امروز برو و فردا بیا و به راحتی بازیکنی مثل گابریل را از دست می دهند و از آن راحت تر اینکه حق و حقوق این بازیکنان هم پرداخت نمی شود و این برای ما خیلی بد است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: من واقعا می خواهم بدانم مگر نه اینکه آقایان کاشانی، زادمهر و عبدی وضع پرسپولیس را می دانند؟ مگر نه اینکه خودشان در زمین فوتبال سال ها بازی کرده اند؟ پس چرا مشکلات حل نمی شود؟ آقایی که پشت صحنه حضور داری و می خواهی باشگاه را هر طور که دوست داری اداره کنی مطمئن باش من مهرداد میناوند هر چیزی را که به ضرر تیم محبوبم باشد با احترام و بدون رودربایستی می گویم. چون من مهرداد میناوند اگر چیزی دارم همه و همه را بعد از خدا مدیون فوتبال در پرسپولیس هستم. ما فصل گذشته پول بلیت هواپیما و هتل را به قول مسئولان باشگاه در چند بازی نداشتیم. من اگر حرفی می زنم دلم می سوزد. هوادار پرسپولیس از پیشکسوت خود انتظار دارد که حرف بزند. امروز چرا والیبال افتخارآفرینی می کند اما فوتبال این همه حرف دارد؟ امروز فوتبالی های فوتبال کجا هستند؟ چرا کسی سراغ علی پروین را نمی گیرد؟ باز هم می گویم من اگر این حرف ها را می زنم دنبال پست و مقام نیستم.

میناوند در پایان با اشاره به رفتار رضا شاهرودی مقابل مجتبی محرمی در جام ستارگان عنوان کرد: وقتی ما به عنوان پیشکسوت پرسپولیس از برخی از شرایط انتقاد می کنیم خودمان هم نباید اشتباه کنیم. من مطمئنم یک سوءتفاهم بوده و اصلا دوست ندارم در این باره صحبت کنم. مجتبی محرمی همیشه الگوی فوتبالی ام بوده و رضا هم همبازی ام. مطمئنم این مساله خیلی زود حل شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)